Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl og mangler på SEO?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har fået lavet SEO af et professionelt firma - og det har kostet ok dyrt.

Det er super svært for mig at vurdere om det er "godt nok". I følge deres rapporter er det jo strygende. Der har været lidt bump på vejen fordi jeg har været under ekstreme hacker angreb. 

Når jeg prøver at trække rapporter forskellige steder fra, så kommer der en masse forskellige svar.

Så nu spørger jeg ud i æteren, hvad siger alle de andre eksperter derude?

Hvad syntes i om min "basis" seo på siden? 

Kom venligst med konkrete ting, såfremt I mener at der er noget, som ikke er godt "godt nok".

Tusind tak for jeres tid.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget fint ud, med 30K links fra 270 domains på Linkody lidt mindre på moz (det kan være større da andre crawlers kan have andre domæne links) Det du skal passe på med er det hurtige brede "spread" der er på dine link, du kan her blive straffet af Google da det ikke er en naturlig udvikling af dine links.

Du har links fra alle lande TH. CN, PL, RU. COM, SE og mange af dem er ikke kvalitets links da Anker tekst ikke passer til dine sider. Anker tekst er for hovedparten "CVIO" hvilket ikke er bestemmende for googles placering i forhold til søgninger.

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anede ikke jeg havde så mange links 😂
Jeg ved heller ikke hvor de kommer fra

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spam links til denne url: https://www.conradidesign.dk/site/2q4cba.php , som er listet på Linkody, jeg kan dog ikke se dem med ahrefs.

Hvis den nævnte php fil eksisterer, hvilket det ser ud til, skal du forvente at din hjemmeside er inficeret med snavs.

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise,

Hvis det drejer sig om conradidesign.dk så håber jeg ikke at dit bureau har været i gang i lang tid. Som jeg kan se i vores analyse tool, så er der lige nu ca. 15 organisk besøgende pr. måned, og en Domain Rating på 7 hvilket ikke er særligt højt. 

De links du gerne skal have, skal være fra relevante sider, og gerne i content format hvor dit link indgår naturligt. Du kan se et eksempel her: https://www.gratis-tips.dk/bedste-tips-til-at-oege-sundhed-med-cykling/

Hvor der indgår links naturligt igennem teksten. Det her er godt nok en nye side som vi er i gang med at udvikle, så det er ikke det bedste eksempel, men formatet er korrekt, og vi har vores egne sider med relevante kategorier hvor vi sørger for at vores linkbuilding er god.

Jeg arbejder til dagligt hos Bonzer, og vi laver en gang imellem gratis SEO analyser for virksomheder som din. Hvis du gerne vil have en dybdegående analyse, så skal du være meget velkommen til at skrive til mig på us@bonzer.dk, og så kan jeg få en af vores medarbejdere til at lave en gratis analyse, så du kan se om du faktisk har fået noget ud af din investering :-)

Fortsat god aften!

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
har du kun fået lavet on-site seo ?
Hvis ja, så burde det ikke være blevet en dyr omgang. Det som tæller mest og tager mest tid er off-site. Altså linkbulding.
Uden dette har du ingenting.
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de andre kommentarer går på dine backlinks - og / eller mangel på samme. Nogle får det næsten til at lyde som om, det er det eneste, som er vigtigt.

Backlinks er vigtige! Og dine er slet ikke så ringe endda. Godt 200 do follow fra 17 domæner - de 1 ret stærke, og en URL Rating på 17 på ahrefs er ikke dårligt.

Der er mange sider, som opnår placeringer på side 17 med sådan en rating.

Hvis vi skal kommentere konkret på den SEO, som du har fået lavet, er vi nødt til at vide, hvad der har været fokus på - søgeord (i givet fald hvilke), side titler, H-tags, indhold (teksten på de enkelte sider). billeder og / eller.... 

Når det så er sagt, er der plads til forbedringer. Flere billeder er alt for store, og andre er ikke optimeret. På godt halvdelen af siderne starter side titel med dit navn. Det er ikke smart. Det bør være et eller flere søgeord i starten af titlen. 

Design er smag og behag, men en forside uden tekst er ikke det bedste i forhold til SEO. Der mangler også CTR - Call to Action, på de fleste sider, ligesom link til kontakt er "gemt" på en undermenu.

Der er lavet noget teknisk optimering, men også her er der plads til forbedring.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen PB

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er meget enig i din argumentation Niels,

SEO skal ske både on- og off-page, ellers er det fuldstændig ligemeget. Hver gang at vi bygger en side om det så er til os selv eller en kunde, så har vi altid fokus på først at sikre at alt det tekniske på siden spiller (Her kan man benytte GT-metrics). Herefter handler det om at producere optimeret indhold, og først her begynder vi at skrue op for Linkbuilding delen. Så ved vi at det bare er et spørgsmål om tid før en given side ranker.

Jeg ser desværre alt for mange der bare skyder lidt her, og så lidt der, og man glemmer at SEO er en holistisk indsats.

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)