Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iværksætterdrøm men mangler kapital - what to do?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminos 

Jeg er næsten "nyuddannet" med PBA i Design og business og speciale i Sustainable Fashion Design i januar 2017 - siden har jeg brugt på at indsamle en masse praktisk erfaring ved at tage forskellige praktikker i forskellige mode virksomheder. Og som de fleste af jer nok godt er klar over, er modebranchen ikke den branche der giver økonomisk overflod til praktikanter og assistenter - så altså ingen mulighed for at lave en opsparing men derimod indsamling af en massen viden og erfaring. 

Siden jeg gik på studie har jeg haft den her ide, og jeg føler nu at jeg er klar personligt og fagligt til at tage springet som iværksætter. Jeg har en drøm om at skabe et bæredygtigt livsstilsbrand, hvor der er stor fokus på godt håndværk, miljøvenlige materialer, gennemsigtighed og vigtigst af alt produkter af kvalitet der er til at betale. Stort set hele min forretningsplan er på plads, mine visioner, mission og værdier sidder i skabet, jeg har fundet min producent (som jeg har mødt personligt og set deres arbejdsstationer), er i gang med opbygning af webshop og udarbejdelsen til min digitale og fysiske markedsføringsplan

Jeg står nu altså i den situation at jeg har rigtig meget klar, og hungrer efter at få det søsat - Men jeg mangler kapital til at sætte gang i min produktion. Produktionen kræver ikke ret meget da der som sådan ikke er noget minimum, så derfor kan jeg starte ud i de små og få større og større leveringer i takt med virksomheden vokser. 
Er der nogle af jer kloge hoveder der har erfaring med en lign. situation eller kan anbefale at gøre noget frem for noget andet? kan det anbefales at lede efter en invester eller er det for tidligt? Måske crowdlending?