Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aabenrå
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey

jeg ku godt tænke mig at oprette et firma hvor jeg stort set kan arbejde hjemmefra

og nej jeg vil ikke de der ting som man kan finde på nettet om at tjen så og så mage penge om dagen

håber der er nogen med nogle ide måske eller vise en retning    

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at komme med nogle idéer til dig, når man ikke ved hvilket område du godt kunne tænke dig arbejde med. 

hvad er dine interesser? Er der noget, som du selv mener at du er god til? Er der noget som du godt kunne tænkte dig at blive bedre til?

Send mig en PM, så vil jeg da gerne hjælpe dig på vej.

 

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenrå
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hey 

jeg har arbejdet en del i tøjbutikker, produktions medarbejder, og laver en del administrativ i det hjemmeværn kompagni jeg er i

og ser mig selv som en go sælger og når jeg har lært noget så som regel kan jeg tingene efter først gang og jo mere jeg gør det samme så sidder det fast og så går det  hurtigt og jeg kan ikke ha ting bare ligger hen for har det bedst at tingene bliver gjort med det samme 

ulempe ved mig er at jeg er ordblind

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

bef:

hey 

jeg har arbejdet en del i tøjbutikker, produktions medarbejder, og laver en del administrativ i det hjemmeværn kompagni jeg er i

og ser mig selv som en go sælger og når jeg har lært noget så som regel kan jeg tingene efter først gang og jo mere jeg gør det samme så sidder det fast og så går det  hurtigt og jeg kan ikke ha ting bare ligger hen for har det bedst at tingene bliver gjort med det samme 

ulempe ved mig er at jeg er ordblind

Hej Hej

Hvad med at købe en virksomhed på Saxies? :)

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har valgt at lukke en internetside, hvor jeg solgte second hand tøj, grundet at jeg flytter i en mindre lejlighed, og jeg dermed ikke har pladsen. Derfor har jeg en næsten hel fritidsvirksomhed (lager, importør kontaktoplysninger, erfaringer osv), som du kan købe billigt. Jeg har selv tjent godt på det, men du kan høre mere om det hele, hvis du smider mig en mail på re2kontakt@gmail.com. Håber at høre fra dig 😊

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge på virksomheder der til salgSaxis :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)