Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SoMe ansvarlig til solbrille virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Bernard (KC Brands ApS) Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er en nyopstartet virksomhed, der beskæftiger os med salg af solbriller. Vi søger en SoMe ansvarlig, der ønsker at indgå i ejerskabet (med mulighed for op til 33% ejerskab). Du vil få ansvaret for at drive de sociale kanaler Facebook og Instagram, med henblik på at trække trafik til shoppen (www.bernardshop.com).

Konceptet udspringer af en irritation over alt for høje priser for kvalitetssolbriller. Vores mission er at tilbyde højkvalitetssolbriller, i stilsikre design, til en fornuftig pris. Shoppen gik for alvor i luften i april 2018. Vi oplever yderst positiv feedback fra kunderne, men mangler at fortsat få spredt budskabet på de sociale kanaler. Hverken min partner eller jeg har stærke kompetencer på dette område, hvorfor vi søger et tredjeben til at indgå i virksomheden, med fokus på SoMe. Vores primære kompetencer er inden for forretningsudvikling og afsætning (salg/marketing), som vi begge beskæftiger os med i vores professionelle erhverv. 

Virksomheden er fortsat i den tidlige fase og drives på nuværende tidspunkt på hobby niveau, ved siden af fast fuldtidsarbejde. Vi er desuden bosat i Aarhus. 
Valuering (baseret på eksisterende aktiver): 100.000 kr. 

Kunne du være interesseret eller kender du en, så giv endelig lyd og lad os tage en snak.

Med venlig hilsen
Kasper Søgaard Knudsen
Partner
ksk@kcbrands.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Du kunne eventuelt smide dit opslag op her?

https://www.facebook.com/groups/socialmedie/

I øvrigt held og lykke med jeres webshop. Den ser fin ud, jeg kan se den er lavet i Shopify.

Hvorfor valgte i lige præcist Shopify til jeres webshop?

Vh René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)