Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af Antik butik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Så bliv det min tur til at tage springet. Jeg vil starte min lille butik hvor jeg vil sælge antik vintage og design ting. Jeg har beskæftige mig mest med skandinaviske sølv smykker, men er så småt begyndt at udvide min viden inden for porcelæn, møbler og div. Jeg bruger alle online web sider der har med salg af ting i danmark og udlandet, men jeg vil også gerne opkøbe dødsboer da jeg tænker det vil gi et bedere udbytte og jeg kan tjene lidt på oprydning, flytningen og rengøringen. Butikken kommer til at være i mit egen hjem til at starte med, så må jeg se om det udvikler sig til noget større.

Jeg annoncere på den blå avis og har en facebook side. Har haft en eBay store med er stoppet med det igen.

Nogle der har erfaring med hensyn til opstarte af antik butik gode råd? Opkøb af dødsbo med hensyn til at vurdere hvad man skal tage for flytning og diverse ting der ikke rigtig har en verdi? Er det bare noget man finder ud af med tiden.

Skal siges jeg har fast arbejde, så det er ikke nogle jeg skal leve af pt.
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hver eneste gang jeg ser sådan en butik klarer jeg ikke at forstå hvordan de betaler husleje. Det giver bare ingen mening.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)