Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har taget et kig på din hjemmeside og har nogle input til designet:

Forsiden og headeren ser egentlig fint ud. Farverne passer godt sammen, men på en måde bliver stykket med det mørkeblå lidt for højt i forhold til hvad pladsen bliver brugt til. Det som du tilbyder bliver skubbet langt ned på siden. Det var måske bedre at det som du tilbyder kommer højere op.

Sidst på forsiden er der tre billeder med cases. Der lægger jeg mærke til at de to sidste ikke står skarpt fordi de bliver vist større end de er. Overvej at lægge en større version af logoerne ind så det ser skarpt ud. Og det vil være en god ide at billederne er lige store (når man holder musen over kan man se at billederne ikke er lige høje).

Når man begynder at scrolle ned på siden, bliver headeren hvid og navnet i logoet forsvinder. Var det meningen? Der skal teksten i logoet enten stå med mørke bogstaver eller også skal du overveje at beholde den mørkeblå farve i toppen, for den klæder logoet godt.

Der mangler billeder. Måske flere referencer fra cases. Billeder at det som du tilbyder eller måske stemningsbilleder som passer ind.


Håber du kan bruge noget af det :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Latzem,

Lille kommentar herfra... Jeg ville overveje at udskifte faviconet? :) Ser lidt kikset ud, i forhold til resten af hjemmesiden, som egentlig ser ret pro ud?

Vh,
Andreas

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh - er den færdig?

Der er flere URL'ere uden indhold, flere med "Lorem ipsum..." samt enkelte med "Hej verden...", som typisk er indhold fra et eller andet demo indhold.

Hvis siden er udtryk for Jeres formåen, skal I nok øve Jer meget mere, før i går ud og tilbyder at lave hjemmesider for andre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)