Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring kontrakt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kære amino-brugere.

Vi er desværre gået hen og blevet rigtig trætte af vores nuværende telefonselskab.
Vi har flere gange spurgt efter muligheden om at kunne præsentere sagen for hinanden før vi viderestiller til vores kollega. Og vi kan ikke længere se om hinanden er ledige på vores app, som vi har kunne førhen. Hver gang vi nævner dette til selskabet; fortæller de os at de snart får en ny app. Det har de sagt siden sidste sommer, altså et helt år snart.
Telefonselskabet har også skrumpet betydenligt siden vi underskrev. De har ikke længere en fysisk butik, med ansigt til ansigt support. Og som sagt lader deres app til at gå op i sømningerne pga. manglende vedligeholdelse.

Problemet er at vi underskrev for 3 år tilbage i slutningen af 2016, så der er stadig 1½ år tilbage.
Er der nogen måder at kunne komme ud af denne kontrakt, eftersom firmaet har gået en helt del ned på deres service? 

Jeg har vedhæftet vores kontrakt. Men jeg vil ikke tilsmudse selskabets navn, så jeg har overstreget vores eget og deres firma-navn.

Mange tak på forhånd :)

1106.kontrakt.pdf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)