Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke fra Sverige til Danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har et lille irriterende problem, som jeg håber at I måske kan hjælpe mig med at løse.

Jeg har sendt en pakke til Sverige, der skal retur til Danmark, idet jeg og kunden havde snakket forbi hinanden.

Jeg sender pt mine pakker via pakkelabels.dk, men de tilbyder ikke retur-labels fra Sverige.

Jeg vil derfor høre om der er nogle, der har et godt forslag til hvor jeg kan købe en retur-label.

Jeg vil helst ikke belemre kunden med at skulle ligge ud for en pakkelabel mm. i Sverige.

Mvh.

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får jeg lige kigget på.

Tak for hjælpen.

Andre bud modtages også gerne. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det var da en mulighed. Dog mere end 4x så dyrt som at sende fra DK til Sverige. Så et (billigere) alternativ ville være kærkommen. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke en pendant til fx pakkelabels.dk i Sverige? :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)