Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af håndlavede smykker i halvædelsten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

Jeg kan sagtens både oprette en webshop i et program hvor du efterfølgende selv kan styre shoppen og oprette en instagram profil. Jeg kan også hjælpe med branding og ja, hele opstartsfasen og sågar også design hvis du ønsker det. Men det vil jeg dog forvente at få betaling for, da jeg ikke kan arbejde gratis. Hvis du siger at kunderne bliver vilde med dem når de mærker dem, tror jeg at markeder vil være det rigtige for dig. Her kan jeg også hjælpe med at finde markeder du kan søge og selve udformningen af ansøgningen inkl. storytelling.

Hvis vi mødes kan vi tale om designet ;)

Hvis du selv oplever kunderne er begejstrede for dem, så er der selvfølgelig potentiale.

Bedste hilsener herfra

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mulighed for at hjælpe med at omsætte dine smykker på kommisionsbasis.

Det vil sige jeg beholder en % del af omsætningen,og levere ikke solgte produkter tilbage til dig.

hvis det har din interesse er du velkommen til at tage kontakt i gennem PM her på sitet.

Fra AAlborg
Tilmeldt 24. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej WalterBP

Det lyder spændende, - men jeg ved ikke hvor jeg sender en pb her på siden.

Undersøger lige.

Mh

Pernille
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB, med kontakt info.

Fra København K
Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 2
Fra  StudentCrew Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pernille,

Af egen erfaring ved jeg, at hjemmesidens visuelle profil er vigtig. Jeg kender nogle stærke smykkesider, som du måske kunne blive inspireret af. Prøv enten at tjekke www.cuffcph.dk ud eller www.smykkehjoernet.dk. De er nemlig ret gode til at lave en call-to-action :)
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)