Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistet kontakt til webbureau

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået et underligt problem jeg håber I kan hjælpe med.

Mit firma har bestilt, og delvist betalt for opsætning af en webshop hos Confero ApS, men nu er de tilsyneladende gået ”under jorden”. Jeg har igennem den senest tid forgæves forsøgt at få kontakt til firmaet, men uden held. Telefonerne er lukket og e-mail besvares ikke. Er der nogen der ved hvad der kan være sket?

Jeg har mistet troen på, at de kan levere som lovet, men hvad er mine muligheder?

/Torben

P.S. Nogen der kender et godt (og pålideligt) webbureau der kan levere en Magento webshop til en fornuftig pris?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at tage fat i hos hos Kammalou

Vi har efterhånden en del erfaring med både Magento 1 og magento 2. Integrationer osv.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da som en meget uheldig episode du har været udsat for! 

Er der en speciel grund til at det skal være en Magento shop og ikke et andet webshop system? 

Hvis det kunne have din interesse, er du meget velkommen til at kontakte min erhvervskonsulent, Lasse Koitzsch på lasse@modified.dk også kan I evt. snakke sammen om mulighederne? 

Vi er et freelance webbureau beliggende i Viborg, med 8 danske udviklere. Vi er et hardcore udviklingshus som bl.a. har stået for udviklingen for plantetorvet.dk, smartevaluering.dk, Bravo Tours osv. Så vi har efterhånden ret god erfaring med diverse udviklingsopgaver. 

Du kan læse mere om os på modified.dk og kontakte os for en uforpligtende snak :-) 

Tilmeldt 22. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

It udvikling er svært, end folk går og tror.
Når man ønsker hjemmeside eller webshop skal man går efter firmaer med historik og referencer.

Jeg har oplevet at udvikler som arbejder alene og ikke ved hvordan de skal løfte opgaven. Den kan være for kompleks eller man har dårlig erfaring, så vælger udvikler ubevidst at lukke af for alt. Man skjuler sig for om verden og bare forsvinder.

Jeg taler af erfaring, da jeg har været udvikler og har hørt om andre udviklere som har gjort på den måde..

Det er underligt psykisk...

Men de burde give dine penge tilbage

Tilmeldt 8. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Grunden til at jeg valgte Magento er, at det kan alt hvad jeg kan forstille mig at få brug for Big Smile

Jeg vil helst koncentrerer mig om indholdet i shoppen og ikke så meget teknikken bag, så det er egentlig bare et valg jeg har truffet.

Hilsen Torben

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har stærke udvikler i Magento, og kan arbejde med alt fra skræddersyede Magento løsninger til fejlretningsopgaver.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du stadigvæk har brug for hjælp. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Streibig

Det er da en uheldig situation at stå i. Har desværre set det for tit, at forskellige webvirksomheder pludselig forsvinder ud i den blå luft.

Du skal være velkommen til at kontakte os, så skal vi se hvor stor skaden er, det kan være det ikke er så slemt igen med opbygningen af en webshop til dig.

Hilsen
Jysk IT Partner ApS

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også tage et kig på Shopify, herved kan du let komme i gang og skal ikke tænke på webbureau osv. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder mærkeligt at Confero er gået under jorden. Har du forsøgt at skrive til deres info mail?
Kan der være en oversag til de ikke vil svare dig? evt. uoverensstemmelser eller tviste om regninger? 

Har tidligere haft kontakt med dem, de er en seriøs forretning og har været på markedet en hel del år.

Alternativt kan du kigge på følgende Magento huse:

www.clkweb.dk
www.tric.dk
www.fusebox.dk
www.vaimo.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)