Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg har fået mig en god ide, men er meget i tvivl om, hvordan jeg kommer fra ide til virkelighed. Jeg skal nemlig have lavet en hjemmeside, der på sin vis skal fungere som en webshop, men hvor det ikke er muligt at købe selve produktet på hjemmeside. I stedet skal kunden sendes videre til den hjemmeside/webshop, hvor produktet kan købes, og skal altså fungere som en slags formidlende side. Dog skal hjemmesiden bl.a. have avancerede søgefunktioner, et flot layout med mange billeder, kunne opdele indeholdet/produkterne i temaer og finde billeder/produkter som kunne være interessante for kunden og meget mere. Dette er naturligvis lidt svært at forklare detaljeret her :-)

Alt dette kan jeg naturligvis ikke selv lave, da jeg ikke kan programmere. Jeg har derfor brug for råd til, hvor jeg kan finde ham eller hende, der kan finde ud af dette. Ydermere ønsker jeg at vide hvad sådan en hjemmeside vil koste at få lavet.

Jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe!

Vh Eva :-)
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva,

Det lyder rigtig spændende med dit projekt. Jeg vil meget gerne høre mere omkring dit projekt og diverse detaljer. Jeg vil også meget gerne give et tilbud på hvad sådan en side skal koste.

Du må meget gerne sende mig en besked min din e-mail.

M.v.h.

Tobias 

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva,

Jeg driver et kreativt webbureau www.frontweb.dk , hvor vi har flere designere og udviklere. Vi vil meget gerne høre mere om konceptet så send os en privat besked.

Vi kan hjælpe med en webshop for 3595 kr. ekskl moms.

Hvorfor vælge FrontWeb?

Udarbejdelsen af din hjemmeside fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Vi udvikler din nye hjemmeside i et moderne og mobilvenligt webdesign. Det er meget afgørende, at dine potentielle kunder får den optimale brugeroplevelse, uanset om kunden besøger din hjemmeside fra deres desktop, tablet eller smartphone. Din hjemmesider bliver skræddersyet dine behov.


Din hjemmeside bliver bygget i tidsvarende systemer og moduler. Som bliver skræddersyet til dine behov samt fremtidssikrede. 

Teknisk udarbejder vi vores hjemmesider i WordPress CMS. Det betyder, at du får en hjemmeside, hvor du let og enkelt kan administrere indholdet efterfølgende i dit kontrolpanel.

Ps. Forsat god dag!

/Team FrontWeb

Mathias Villadsen | FrontWeb CoOwner | Web developer, Graphic designer

Kontakt@frontweb.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva, 

Det lyder som en meget interessant opgave og som en opgave vi hos Modified Solutions gerne vil byde på. 

Hvis det lyder interessant, er du velkommen til at kontakte min erhvervskonsulent, Lasse Koitzsch på lasse@modified.dk også kan I evt. snakke sammen imorgen :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Det lyder som et spændende projekt, som dog kræver en vis uddybning førend en seriøs leverandør vil kunne give dig et realistisk budget. Vi udarbejder alle vores kunder i det meget dynamiske WordPress CMS, hvorigennem der er visse muligheder i relation til den funktionalitet du forsøger at beskrive. 

Smid mig meget gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så sender jeg en mail retur med de infomationer jeg skal bruge fra dig for at blive klogere på en pris samt en eventuel videre proces :-) 

Du kan læse mere omkring vores forretning her: www.erhvervshjemmesider.dk

Du ønskes en dejlig søndag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva.
Det kan vi sagtens klare for dig.
Det lyder til at være en affiliate side du ønsker at få lavet
Der er en del muligheder inden for den branche, så du må meget gerne sende mig en nærmere beskrivelse, så vil jeg beregne en stærk pris til dig.
Send en pb eller skriv til kim@cyberdata.dk

Mvh.
Kim Jacobsen
Cyberdata.dk (ny side på vej op)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)