Hej Amino'er Jeg er selvstændig, der har voldsomt brug for et SIMPELT tidsregisteringssystem, hvor jeg kan oprette en kunde og registrere min forbrugte tid. Allerhelst skal det være sådan, at jeg selv kan indskrive arbejdsopgaven på den konkrete dag (fx webarbejde, artikler, SoMe osv.) og angive et tidsforbrug. Det vigtigste er dog, at jeg kan generere en adgang til, at den enkelte kunde kan se/følge med i posteringer på deres respektive konto. Jeg har hidtil brugt Excel, men det er åndssvagt (og virker ikke helt professionelt) at have Excel-ark, som man så deler med folk via dropbox. Giver det mening, hvad min udfordring er? Og er der nogen, der kender til simple løsninger? Mvh Christian |
Vil klart anbefale ProWorkFlow, jeg har arbejdet som it-projektleder.
https://www.proworkflow.com/
Det koster 10 eur, om måneden for en "freelancer konto".
https://www.proworkflow.com/pricing/
På proworkflow, kan du oprette en konto, så din kunde kan se med i hvad du skriver som notater og hvor meget du registrerer.
Du kan oprette opgaver, underopgaver, notater, tilknytte PDF til opgaverne, osv.