Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer



Jeg er ny inde på Affiliate branchen. Jeg har oprettet mig ved Partner Ads og har fået snart 5.000 klik. Hvor tit får i salg? Og er der nogle danske Affiliate netværk der giver penge pr klik? Kan ikke finde nogen. Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Anders Bigum
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For hvert affiliate program hos partner-ads kan du se programmets EPC, som er en gennemsnitlig provision udregnet pr. besøgende som leveres til programmet.

Da affiliate annoncørens evne til at konvertere de besøgende til kunder er afgørende for din provision, bør du kigge EPC og ikke kun hvad der betales pr. salg.

Adwords giver betaling pr. klik, men EPCen er normalt langt lavere end et PPS affiliate program, der er relevant for din hjemmesides besøgende.

PPC benyttes ikke rigtigt af nogen affiliate annoncører, da det ofte ender ud i en masse trafik, som ikke er relevant og som ikke kan konverteres til kunder.

Jo mere relevant din trafik er, og jo bedre du har varmet dem op, jo højere EPC vil du opnå.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar. Jeg laver affiliate på Facebook og der kan jeg vel ikke bruge Facebook eller...?

Men er der nogle programmer ligesom Partner ads der giver penge pr klik?

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt finde enkelte kampagner, hvor du får pr klik. Det kan dog meget sjældent svare sig at bruge disse kampagner. Ofte kan du tjene mere der hvor du får en procentsats af et salg eller lignende :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)