Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der stadig omsætning i busrejser?!?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen :-)
Jeg har lejet lidt med tanken, om at arrangere billige busrejser til Spanien, til unge mellem 15-18 :-) Opholdet skal foregår på et slags hostel/hotel, ihvertfald et med plads til unge kan slå sig ud. Der vil være frivillige pædagoger, med på turen. Men jeg har hverken, en bus, et buskørekort, eller normalt kørekort, da jeg kun er 18 og stadig går i gymnasiet. Men vil hører om folk tror at set kunne blive en overskudsforretning, eller just en nicheselskab, uden profit :-)
Tilmeldt 21. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget spændende, og meget godt intitiativ :-) Ved desværre ikke om der er omsætning i det stadig, men du skal bare klø på!!

Fra Ringsted
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor Spanien?

Hvorfor 15-18? 

Hvad menes der med at "slå sig ud"? 

Grunden til jeg spørger er, om der er marked for det (hvilket er det mest essentielle spørgmål)? 

Der er betydelig forskel på, om det skal foregå som en slags studietur, hvor pædagoerne i så fald skal agere lærere og vide noget om stederne. Eller om det er noget direkte ferie relateret, hvor "slå sig ud" er ment som i at det skal gå op i druk. 

Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper :-)
Spanien da det et land jeg har rigtigt meget viden om, også det også bare et super lækkert sted for unge, at holde ferie, uden sine forældre. For den sags skyld, kunne det også være Italien, da jeg har en del familie dernede

15-18 år, er fordi det en, målgruppe som helt sikkert å gerne, vil ud og rejse med sine venner, under forældre. Det gad jeg ihvertfald godt i den alder.

Rejserne skal være i ferierne, og pædagoger SKAL være med, da du ikke kan sende mange unge af sted under 18, på ferie i et andet land , uden nogen form for voksen opsyn :-)

Håber det var svar på dine spørgsmål, ellers må du lige skrive, enten her, eller i PB :-)
Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Overså lige det sidste du skrev med druk.
Det ingen måde bagtanken, ihvertfald ikke for dem som er under 18. Da dette er strengt ulovligt. Jeg tænker det som rent ferie, uden forældre.
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Der vil nok altid være et marked for billige rejser til Spanien.

Det med bus kunne du jo meget simpelt løse ved, at hyre en vognmand til at køre dine turister syd på. Hvis vi leger lidt med tanken om, at du selv skulle køre bussen, ville det bl.a. kræve: 1) kørerkort til bil 2) kørekort kategori D til bus 3) minimum 3 års erfaring i buskørsel, inden der må køres udenlands med turister 4) et vognamndskursus 5) en vognmandstilladelse 6) en bus 7) penge til at forsikre bussen osv osv....;-)

Tænker bare på, at det vil være en svær målgruppe, at sende "alene" på ferie uden forældre. Jeg ville i hvert fald nødigt være pædagog og skulle have ansvaret for 50 unge mennesker jeg ikke kender og så i et fremmed land. Det vil nok meget hurtigt tage form af en "druk-ferie".

Hvis du har så godt kendskab til Spanien og Italien, så kunne du jo i stedet lave events på ferielokationerne for denne målgruppe. Altså lave et samarbejde med nogle af de danske rejsebureauer, som sender gæster til disse lande, og så tilbyde forskellige arrangementer og happenings til de teenagere, som er med deres forældre på ferie. Dette er blot en tanke, men tror måske det kunne være en udmærket løsning.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)