Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg rejse så meget som muligt, mens jeg arbejder

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen :-)
Jeg er en 19 årige dreng.
Jeg brænder virkelig for at opleve mange ting, og jeg elsker virkelig at rejse, og kan også godt lide at være produktiv. Men spørgsmålet er hvordan kan jeg kombinere, rejse og arbejde ? :)
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uddannelse til erhvervspilot?

Tilmeldt 3. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis vi nu ikke tager, pilot med? :-)
Tilmeldt 22. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bliv vagabond og flaskesamler og rejse jorden rundt

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af hvilke evner og omkostninger du har. Mange arbejder med nedenstående med blandet success.

Fotografere og sælge foto igennen forskellige stockphotos platforme.

Skrive produkt- eller artikeltekster til webshops eller affiliate sites.

Oversætte produkt- eller artikeltekster til webshops eller affiliate sites.

Hvis du vælger at skrive/oversætte til online, så bør du har styr på keyword research og det at skrive til søgemaskiner.

Eller drive egne affiliate sites, men det indebærer ofte en lang startstrækning.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er masser af steder, hvor du kan arbejde frivilligt mod kost og logi. 
Jeg har en kontakt i Andalusien, hvis du er interesseret.

Hans

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lastbilchauffør?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejde som diplomat

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del der rejser rundt som "digitale" normader. Nogle har base i deres hjemland og bliver i kort tid de enkelte steder, mens andre benytter samme sted som base i f.eks. et år, mens de rejser rundt og oplever landet og evt. nabolande.

Mange af dem arbejder freelance med online markedsføring eller med egne online projekter, men der er også folk der arbejder med helt andre ting. Fælles for alle er at deres indkomst ikke er forankret til en fysisk location.

Der er coworking spaces i praktisk talt alle lande, og nogle steder kan man leve fornuftigt for mange få penge i både kortere og længere tid.

Da de færreste kan bygge en høj indkomst op på kort tid som selvstændig, vælger de fleste at starte ud i lande, hvor leveomkostningerne er små.

Et af de steder i EU er Bulgarien, hvor en god lille møbleret lejlighed + el/varme/tv/internet koster fra 3.000 kr./md. ved langtidsleje. Lidt mere i højsæson ved kortidsleje.  I Varna kan man nyde 25+ grader i 5 - 6 måneder om året (https://www.innovator.bg/) og i Bansko kan man stå på ski fra december til april (http://coworkingbansko.com/).

Som lille startup med lyst til at opleve noget andet end lille danmark kan det godt betale sig at starte i Bulgarien, da selskabsskatten er 10% og indkomstskatten er 10% + sygesikring. Stiftelse af selskab og revisor koster meget lidt (http://kantora.eu) og min. kapital er 8 kr..  

Der er masser af lignende muligheder i andre lande. Visa- og skatteregler i nogle lande kan dog drille lidt, når man arbejder mens man er gæst, så det er noget du bør sætte dig grundigt ind i.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)