Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics viser ikke længere besøg - How to fix - Wordpress ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at kørt upåklageligt i årevis viser min Analytics pludselig ingen besøg mere. Der er ikke foretaget nogen ændringer på min sider, den er bare stoppet med at vise besøg.

Der er besøg på min side hvilket bl.a. kan ses i Adwords klik. Sporingskoden ligger stadig på alle sider.

Har googlet lidt og vil prøve den her - https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gtagjs/

Der står "To install the global tracking snippet, copy the following code and paste it immediately after the <head> tag on every page of your site."

Hvordan redigerer man i kildeteksten på sin wordpress side?

Har wordpress og FTP program. I wordpress dashboard kan man ikke se hele kildeteksten hvis man går ind på en side og søger efter <head>  hvor sporingskoden skal placeres.

Hvor ligger kildeteksten hvis man logger in via FTP - Hvilken fil ?


Nogen der har tips til løsning ?

 

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Duffy,

Prøv følgende i dit ftp-program: Gå til Wp-contents, herefter til Theme, og så aktive tema... I roden af dén mappe bør du finde en fil der hedder header.php :) Det er med 99.99% sandsynlighed dén fil du søger...

Vh,
Andreas

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

MANGE tak for hjælpen. Fandt filen og lagde koden ind der. Smile

Nu kører det igen efter lidt redigering frem og tilbage i FileZilla.

 

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er langt nemmere bare at indstallere "all in one seo pack" og så oplyse dit analytics nummer på plugin siden.
Alternativt kan du indsætte koden i footer.php som du finder i din editor. Du behøver ikke bruge ftp
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)