Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips og råd til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at bygge en fundament op, en webshop med henblik på salg af tøj og accessories. Ultimo 2018

Har du eller har haft en site, eller er det noget du arbejder med så vil jeg gerne ta’ imod din guldkorn, alt hvad den skal ku indeholde såsom:

Betalingsystem
Fragt
Ect.

Jeg er igang med at lave en plan over de forskellige ting vedr projektet.
Jeg håber at jeg kan få gavn herfra

God sommer

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Betalingssystem og fragt bliver nok de mindste udfordringer for dig :) Der findes et hav af betalingsløsninger som integrerer med de fleste e-commerce platforme. Du kan f.eks. bruge pakkelabels.dk til at købe forsendelse. De har aftaler med en del fragtfirmaer.

Jeg kan godt lide dette blogindlæg som jeg selv læste inden jeg gik igang https://www.larsholdgaard.com/hvorfor-du-ikke-skal-starte-en-webshop/

Det er på ingen måde for at afskrække dig fra at gå igang, men det belyser mange af de udfordringer du kommer til at stå overfor.

Held og lykke med det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemelding, ja man får en klump i halsen når man har læst artiklen, og jo man skal se virkeligheden i øjnene og kæmpe for den ide man har i hovedet, trods af der en del på markedet

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anas

Det er tekniske byggeredskaber, som alle netbutikker har. Det er ikke de ting der overhoved har betydning for dit projekt har en chance.

Jeg tror din vigtigste opgave er at finde en vinkel, historie som differentierer din webshop fra dine nærmeste konkurrenter.

Find dine nærmeste konkurrenter
Hvem er de Hvad gør de
Hvilken målgruppe sælger de til
Hvorhenne sælger de deres produkter

Produkter Find ud af hvorhenne du vil placere din webshop bland dine mange konkurrenter.

Har din webshop et koncept....en unik ide... ikke nødvendigvis "unikke produkter" 

Hvis du vil have succes er det nødvendigt at du tænke på indpakning af dine produkter og ikke nødvendigvis lige hvem der lige leverer dem. Jeg mener seriøst ikke gavepapir...

Selvfølgelig er det en god ide at bruge rigtigt meget tid på gøre dig bekend med de Webshop systemer der er. For det er der du kommer til at bruge meget af din tid.

Brugervenlighed, innovativ brugerflade, gennemtænkt ordrehåndteting mm. Hvilke salgskanaler vil du bruge? Instagram, Facebook, Adwords, Google shopping mm.

Kan du sælge dine produkter der med din webshop løsning? Ville du selv kunne administrere den del?

Gå ind på Google Succes og benyt dig af de gratis kurser der er der.

Koncept
Positionering
Marketing og salg.

Få styr på de her ting.. så er jeg sikker på du har en langt langt større chance for at få succes som iværksætter og webshop ejer.

God arbejdslyst

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey
Mange tak for tips, har også skrevet med dig en anden tråd, vil høre dig om det r muligt at oprette en domæne uden CVR, i en periode uden at den er aktiv, men gøres klar

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan godt købe domænet privat og så overdrage det til virksomhed når du får et CVR nummer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super duper
Mange tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)