Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat parkeringsselskab søger franchise-tagere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Cityparkeringsservice er et danskejet privat parkeringsselskab. Vi er en virksomhed i rivende udvikling, og har efterhånden svært ved at følge op på forespørgslen vedrørende privat parkeringskontrol overalt i landet.Vi sidder selv massivt på parkeringskontrollen i Storkøbenhavn, men søger franchise-tagere til resten af landet.Vi har i de senere år fået opbygget en solid virksomhed på et meget enkelt og succesrigt koncept, hvor vi tilbyder kunder gratis og uforpligtende parkeringskontrol på private parkeringspladser.Franchise-tager lever udelukkende af parkeringsafgifterne.Vi vil som hovedorganisation stå for al administration i form at inddrivelse – herunder inkasso, RKI, samt advokat – besvarelse af telefoniske henvendelser, skriftlige indsigelser m.m. Vi leverer naturligvis skilte, P-tilladelser m.m. til franchise-tagere.Franchise-tager skal udelukkende opsøge nye kunder, opsætte skiltning samt udskrive P-afgifter. Vi besidder naturligvis efter mange år i branchen, gode kontakter samt referencer til gavn for franchise-tagere, og vil naturligvis stå til rådighed med erfaring, råd og vejledning.Dette franchise-koncept er gratis – opstart koster intet for franchise-tager, der skal dog deponeres et depositum. For yderligere information/spørgsmål: www.cityparkering.dk eller mail: citypark@mail.dk.

De er ligeledes velkommen til at ringe til forretningsfører Peter Eliassen på mobil 24 49 97 55.

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så for sat........ en P-bøde - æv da osse, ka´de bevise det? / PIS... DET KA´DE JO NOK, ÅRHHH SÅ RØG DEN BØF!!!

Ville være min normale respons - provisionslønnede P-vagter, uha uha - så ka´man jo efterhånden godt forstå, at ikke engang erhvervsbiler på gule plader kan "hvile i fred" - fri os fra det onde, tak - husk nu at opdrage jeres P-vagter til at opverholde gældende regler, hvilket kniber gevaldigt for nogle P-koncepter i branchen, hvilket mange eksempler fra TV vidner om - f.eks når en bil beviseligt er i Vest DK - og P-vagten påstår at den holdt ulovligt i Øst DK.

Men samtidig må man jo erkende, at var denne branche ikke i udvikling - så ku´sælgere og andet godt-folk jo heller ikke finde en P-plads, folk smider jo øserne efter forgodtbefindende - så det er sikkert en go´forretning.

Det ku´da være man sku´overveje at deltage i festen - så kunne man måske tjene sine egne bøder hjem igen, der er jo nok af "kunder" - antallet af biler stiger jo støt.

mvh

Beno

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg er interesseret, hvis jeg kan få beskæftiget 5-10 p-vagter på fuldtid under mig. Dvs. i skal garantere et område som er stort nok.

Vi har også mulighed for at stille med 5-10 vagt biler med jeres logo.

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

 

 

 

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvis der er brug for det i Randers og omegn saa er jeg intereseret.

Mvh. Jan

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cityparkeringsservice er et danskejet privat parkeringsselskab.

Vi er en virksomhed i rivende udvikling, og har efterhånden svært ved at følge op på forespørgslen vedrørende privat parkeringskontrol overalt i landet.

Vi sidder selv massivt på parkeringskontrollen i Storkøbenhavn, men søger franchise-tagere til resten af landet. Vi har allerede besat områder som Vestsjælland og Ålborg samt Nordjylland.

Vi har i de senere år fået opbygget en solid virksomhed på et meget enkelt og succesrigt koncept, hvor vi tilbyder kunder gratis og uforpligtende parkeringskontrol på private parkeringspladser.

Franchise-tager lever udelukkende af parkeringsafgifterne.

Vi vil som hovedorganisation stå for al administration i form at inddrivelse – herunder inkasso, RKI, samt advokat – besvarelse af telefoniske henvendelser, skriftlige indsigelser m.m.

 

Vi leverer naturligvis skilte, P-tilladelser m.m. til franchise-tagere.

Franchise-tager skal udelukkende opsøge nye kunder, opsætte skiltning samt udskrive P-afgifter.

 

Vi besidder naturligvis efter mange år i branchen, gode kontakter samt referencer til gavn for franchise-tagere, og vil naturligvis stå til rådighed med erfaring, råd og vejledning.

Dette franchise-koncept er gratis – opstart koster intet for franchise-tager, der skal dog deponeres et depositum.

 

For yderligere information/spørgsmål: www.cityparkering.dk eller mail: pe@cityparkering.dk

De er ligeledes velkommen til at ringe til forretningsfører Peter Eliassen på mobil 24 49 97 55.

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu indgået samarbejde med franchisetagere i Odense og Århus. Vi søger nu primært en/flere franchisetagere til Nordsjælland. Vi har på nuværende tidspunkt allerede eksisterende kunder.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er fra hillerød

er der en ca pris for at komme ind ?

er der en ca oms

kan send info til 2010@forum.dk

mvh

michael

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at høre mere om jeres franchise koncept.

Hvad søger I helt præcist i nordsjælland? Kan man få lov og se et udkast til en samarbejdsaftale?

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

 

Hvis du ønsker at høre mere ring venligst til Peter Eliassen 24499755

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre om der er noget ledig på sjælland og ørene.

og i det tilfælde der er, så vil jeg gerne høre mere.

send venligest info på michael@dansk-bud.dk

 

mvh

 

Michael

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)