Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har brug for et skub. Jeg er ikke ligefrem den bedste til det med hjemmesider osv.
Til dagligt sælger jeg biler og derfor vil jeg gerne starte en hjemmeside.
Hvor man kan forhører sig med hensyn til import af biler, beregning af reg afgift, hvor besøgerne kan sende eksempel på de biler de er interreseret i og vi vurderer for dem, hvilken der betaler sig bedst for personen og til sidst, så forhandler vi også med de forhandlere angående bilens pris for kunden.
Jeg ved hvad jeg vil, men problemet er, hvordan får jeg det gjort? hvordan kommer jeg igang?

Jeg glæder mig til at høre fra jer. :)



Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

For at komme i gang vil jeg foreslå dig at købe et webhotel via f.eks. Unoeuro eller one.com og så lave en one-click-installation af WordPress.

Og så skal du have valgt et tema og lavet en flot side med information og med en kontaktformular, hvor man kan indsende oplysninger og I vurderer sagerne.

Jeg tilbyder 30 minutters gratis hjælp til WordPress, og det er der mange, der benytter sig af, netop for at få et skub og vide, hvordan man kommer i gang og hvilken retning, man skal gå i: https://togidata.dk/togi-datas-gratis-wordpress-hjaelp/

H
eld og lykke med projektet :-)

Med venlig hilsen

Sarah Jacobsen
TOGI Data ApS

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, wordpress er let at komme igang med, og hvis du er heldig findes der plugins tilpasset bilbranchen.

Hvis du vil se hvordan en et-klik-installation foretages, har jeg en guide til dig her 1-klik-installation

Hvis du bare vil prøve wordpress af inden du smider penge efter et webhotel, kan du hente en offline installation her http://aowp.dk/offline-installation-af-wordpress/ 

Spændende projekt, import af biler lyder umiddelbart ikke som noget man bare lige gør, så der må være nogen der har brug for hjælp til det?

dbh

Lars

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Den nemmeste og billigte måde at komme igang på er med en wordpress installation og en formmail.
Jeg er sikker på en freelaner på amino kan lave dette for 500 kroner.

At have en hjemmeside online betyder dog ikke automatisk at den vil skabe trafik. Så tænk over hvordan du vil dette.
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvordan vil du gerne have at de kontakter jer ?

Tænker på at hvis i skal vurdere bileren skal i have så mange oplysninger som muligt , udstyr etc,. Vin nummer

Skal de bare sende jer en alm mail ?

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville starte med at lave nogle skitser over hvordan du vil have hjemmesiden og hvordan flow'et skal være.
Dermed finde de behov du har brug for på hjemmesiden, skal der være login, udregner, gallery, knap med upload, etc.

Hvis du så har nogle rimelig behov, vil jeg også anbefale at finde et wordpress tema der passer til dig.

Ellers skal du have fat i en webdesigner og webudvikler.

Mvh Lars
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress på UnoEuro, 1-klik-installation og så et Genesis tema eller DIVI temaet, så kommer du godt fra start. Samtidig en løsning der kan udvikles på :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)