Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ‘Det digitale engangskamera’

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på en ide jeg har puslet med.
Kort fortalt er det ‘Det digitale engangskamera’, hvor man istedet for at købe engangskameraer til bordene til ens fest for at få gæsterne til at tage billeder bruger en side jeg har lavet, hvor man nemt og hurtigt kan få gæsterne til at uploade de billeder de tager.

Det foregår ved, at dine gæster går til https://sharemyphoto.dk og indtaster et album nummer og kode og trykker deltag.

Man kan også invitere sine gæster via SMS som vist herunder.
I må meget gerne uploade billeder og fortælle, hvordan oplevelsen er.

Hej! Jeg vil invitere dig til at dele billeder i fotoalbummet: 'Album Test'. Du kan dele billeder ved at klikke på linket og trykke på 'Deltag'. https://sharemyphoto.dk/?number=29&code=Album%20Test

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at lyde negativ, men kan man ikke bare bruge Facebook grupper, instagram og nogle af de andre steder?

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Nice New Solutions IVS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo der findes mange alternativer. Men ingen der gør det så simpelt og uden at man bliver forstyrret af alle mulige andre ting som andres opslag mm.
Her har du også mulighed for at begrænse så gæsten KUN kan se sine egne billeder.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes allerede et hav af sådanne sider og Apps. Så ideen er nok god nok. Spørgsmålet er så hvordan din skiller sig ud fra mængden.

Jeg ville umiddelbart nok satse mere på en app end en hjemmeside, og så kommer det nok til at kræve en hulens masse marketing af få igennem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)