Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger til tekstbureauer og copywriters

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger anbefalinger til et tekstbureau eller en specifik copywriter, der er kompetent inden for online verdenen. Jeg har for nyligt ugivet en e-bog på https://youtubekanalen.dk, hvortil der hører en blog. Jeg har på forhånd lavet en dybdegående søgeordsanalyse, således at emner og kategorier er grupperet så indhold og konkrete indlæg er lige til at gå til.

Jeg har desværre ikke selv tiden, hvorfor jeg håber på jeres anbefaliner til nogle dygtige tekstforfattere.

Tak!

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

Du er velkommen til at give mig et skriv. Jeg står bag www.webskribenten.com og har 15 års erfaring med online tekster, seo-tekster, blogs, bøger m.m.

Du kan se lidt referencer her: http://www.webskribenten.com/referencer-3/

Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan vi tage en snak om dine muligheder.

mvh. Anja Nielsen/Webskribenten.com

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamilla Andresen - tekstforfatter og korrekturlæser Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune.

Hvis ikke du allerede har fået hjælp, så skal du være velkommen til at kontakte mig.

Jeg driver til daglig virksomheden SyntaKs, hvor jeg arbejder med tekstforfatning, korrekturlæsning, SEO-tekster og tekster til web, foruden privatundervisning og lektiehjælp.

Jeg tror, jeg kan tilbyde dig hjælp til en lidt anden pris end de store, etablerede tekstbureauer, fordi mit firma er forholdsvist nyt, og derfor er jeg selvfølgelig interesseret i gode referencer.

Jeg dog 7 års praktisk erfaring, en bachelor i dansk og en kandidat i sprogpsykologi, som har givet mig gode kompetencer og viden om korrekt grammatik og levende, letforståelig sprog.

Jeg håber at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Kamilla Andresen.

Tilmeldt 4. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune!
TekstMakers.dk vil meget gerne hjælpe dig. Du kan se vores priser på vores hjemmeside.
Hav en fantastisk dag!
Mvh. Merete

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)