Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook pixel umbraco

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Nogen der kan være behjælpelig med hvordan jeg installere en Facebook pixel i Umbraco?

Kan ikke finde meget om det rundt omkring på nettet og har ikke den store Umbraco erfaring.

Det er vidst ikke lige sådan til i forhold til andre platforme som Wordpress osv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ind i template og placere den i html koden. Det er en process der tager ultra kort tid :)

Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Giv et kald på 27 10 73 47, så guider jeg dig igennem det.. ;)

Mvh
Ulrich Ebsen
28107347

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Niels Henriksen:

Du skal ind i template og placere den i html koden. Det er en process der tager ultra kort tid :)



Jeg faldt over dette (lidt gamle) indlæg, og jeg sidder selv med præcis samme problem nu, så vil høre, om det nu også er så nemt :)

Når jeg navigerer mig frem til Templates og vil placere koden, opstår problemet. Iflg vejledningen fra Facebook Pixel, skal jeg placere koden efter , men der er ikke noget head-tag? Der er
osv.

Kan jeg bare placere Pixel-koden øverst eller nederst i denne Template?

Håber det giver mening - og tak for hjælpen.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SoMeNovice:
Når jeg navigerer mig frem til Templates og vil placere koden, opstår problemet. Iflg vejledningen fra Facebook Pixel, skal jeg placere koden efter , men der er ikke noget head-tag? Der er

Du skal nok ind i Master templaten hvor selve header til siden er.

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det giver mening, men det ser desværre ikke ud til, at jeg har adgang til nogen Master Template.

Jeg har været i kontakt med det firma der har lavet vores hjemmeside, og de mener, at det kan tage dem helt op til 5 timer, for at lægge Pixel-kode ind på 5-6 sider. Det er derfor, at jeg prøver at gøre det selv, og spare den mindre formue :)

Men tak for dit hurtige svar.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)