Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg sippet ? eller er det god stil ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Trådskriver skriver : som er Nita98

Hej Aminoer :)

Da jeg længe har gået rundt med tanken om at blive iværksætter, tænker jeg at det er et godt tidspunkt at gøre noget ved nu, hvor mit sabbatår snart begynder.
Jeg ligger på nuværende tidspunkt ikke inde med en god idé til et produkt eller en service, men det håber jeg at vi finder sammen. Hvis projektet lyder realistisk og fanger min opmærksomhed, ligger jeg inde med 20.000 kr., som jeg er villig til at investere.

Derfor søger jeg en samarbejdspartner, som er målbevidst og har tid til at opstarte et projekt fra bunden. Skriv hvis du er interesseret :)

.....................

Jeg tænker:

At opstarte fra bunden er typisk langt og dyrt og kr. 20.000 er så ikke meget.... - fra bunden kan også være en ny start.

Så jeg fandt et konkursbo - som p.t. har højeste bud på kr. 4.000 og lagde helt konkrete oplysninger til trådstarter.

Nita98 har ingen egne bud på noget, så vi må tage fra hylderne selv i hjælpen.

Mit indlæg kan i se på Nita 98 , hvor der søges efter samarbejdspartner, hvor mit er første svar / reaktion.i tråden.

Personligt synes jeg at det var meget godt fundet af mig til personen - men personen har slet ikke sagt tak eller blot kommenteret at det ikke lige er det denne vil - blot tavshed..

Er det dårlig stil, som jeg synes det er eller er det mig som er sippet ?

Jeg forstår godt at man ikke kan kommenterer 20 indlæg eller 30 - men så meget fart på er der ikke her :-)

Mr.-Hansen













Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mr. Hansen

Jeg har set dit indlæg. Grunden til, at jeg endnu ikke har svaret dig, skyldes bl.a. at jeg har skulle undersøge nogle forskellige faktoerer, såsom hvilken virksomhed der er tale om og hvad en "konkurs aktion" overhovedet er, før jeg kunne give dig et reelt svar. Du må undskylde at der er gået hele 2 timer uden at jeg har svaret dig...

Tak for forslaget, og hav en god aften :) 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja du er sippet. Du kan ikke forvente svar indenfor to timer.
og i øvrigt ufattelig dårlig stil at starte en helt ny tråd, for at brokke dig over trådstarter.

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Nita98:

Hej Mr. Hansen


Jeg har set dit indlæg. Grunden til, at jeg endnu ikke har svaret dig, skyldes bl.a. at jeg har skulle undersøge nogle forskellige faktoerer, såsom hvilken virksomhed der er tale om og hvad en "konkurs aktion" overhovedet er, før jeg kunne give dig et reelt svar. Du må undskylde at der er gået hele 2 timer uden at jeg har svaret dig...


Tak for forslaget, og hav en god aften :) 



Jeg er slet ikke ude der, hvor jeg ønsker et dybdegående respons... eller om viden om det var noget der kunne bruges - da jeg jo ikke kan bringe dig videre, hvis det har interesse for dig.

Nu var det en helt konkret viden jeg kom med, som du måske kunne bruge og jeg synes stadig, at det er fedt fundet.

Så hvorfor ikke ikke bare vise respekt / høflighed og skrive - modtaget - tak jeg tjekker og så er den landet.

Du kunne jo hurtigt svare på, om hvor du kom fra i landet... i tråden....

Tjaaa

Mr. Hansen
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor du spørger: Du er helt urimelig med dit krav, og virkelig sippet. Vær glad for at du synes du har gjort noget godt for et andet menneske, i stedet for at jagte dit eget rush ved at bede om et 'tak for hjælpen'. 

Det er god stil at hjælpe andre, og bliv endelig ved med det. Men drop din offerrolle og manglende bekræftelse fra dem du hjælper. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)