Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International fragt i min webshop - Hjælp!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino!

Jeg er ved at starte en webshop, med produkter til en værdi fra ca 30 kr-200 kr pr stk. Jeg vil gerne sende mine produkter internationalt, men synes pakkelabels.dk osv er super dyrt, da fragten nærmest koster mere en produkterne!
Er der nogle der har nogle tips til gode priser? Hvordan kan andre sider sende for omkring 50 kr worldwide?

Vh Lea
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lea_mh:
Hvordan kan andre sider sende for omkring 50 kr worldwide?

Det lyder jo ikke umiddelbart realistisk men den pris.

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du evt et bud til billig porto?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fragt priser handler om pakkens vægt/ volumen samt den årlige mængde af pakker, så har du ikke mange hundrede pakker om måneder vil du aldrig kunne opnå de priser du omtaler.

men det virker det lidt urealistiskt at skulle sælge Worldwide i en ny åbnet webshop. Du vil formodentlig ikke kunne være konkurrence dygtigt.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. tage et kig på Coolrunner / Cooleurope. :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea

Det lyder som en ambitiøs plan Smile

Men gode fragtpriser handler om volumen, som andre har fortalt.

 

Jeg arbejder lidt med konceptudvikling, i relation til webshop etablering.

Derfor kunne det være spændende at høre mere om dine ideer?

 

Det ser ud som i arbejder med snævert koncept, simpel prisstruktur, få produkter og et salgssted?

 

Tag endelig fat i mig - hvis sparring kunne være interessant.

 

Vh. René

 

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea,

Du er velkommen til at kontakte mig - Asendia som jeg arbejder for tilbyder løsninger på distribution af internationale forsendelser og vi kan godt komme tæt på en pris på omkring en 50 kr. Eksempelvis kan du sende en forsendelse til USA der vejer 550 gram til omkring DKK 43 kr eller samme vægt til Tyskland eller UK for under DKK 40.

Du kan finde mere info om Asendia på vores hjemmeside www.asendia.dk - vi er ejet af de nationale postvæsner i Frankrig og Schweiz så vi er en solid international virksomhed.

Du kan kontakte mig direkte på mobil 26334055 eller per e-mail gorm.vogelius@asendia.com.

De bedste hilsner

Gorm Vogelius

Asendia Danmark

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gorm

Gorm Vogelius:
Eksempelvis kan du sende en forsendelse til USA der vejer 550 gram til omkring DKK 43 kr eller samme vægt til Tyskland eller UK for under DKK 40.

hvad er jeres transittider?  Hvad med indfortoldningsudgifter er det inkluderet i prisen?

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lea,

Transittider afhænger af destinationslandet. Men, gennemsnittet ligger på 5-6 arbejdsdage indenfor EU og en 7-10 arbejdsdage på øvrige verden (gælder for industrialiserede lande)

Priserne inkluderer ikke indfortoldning. Indenfor EU kommer der selvfølgelig ikke told på. Uden EU gælder der forskellige bagatelgrænser. Eksempelvis, I Norge er bagatelgrænser NOK 350, i USA er den US$ 800 og i Australien er den AU$ 1000. Så længe varens værdi ligger under bagatelgrænsen, så tiltrækker den ikke lokal told og moms i modtagerlandet. I modsat fald vil der blive opkrævet told og moms fra modtageren - ganske som du kender det fra, når du selv køber noget på nettet fra en web-shop uden for EU - her vil Post Nord opkræve told og moms + et administrationsgebyr på DKK 160 inden leveringen - og her i Danmark er bagatelgrænsen jo kun latterlige €10 så der skal ikke meget til; jeg har prøvet det selv en del gange.

Jeg håber ovenstående giver mening - ellers skriver eller ringer du bare :-)

Hilsen Gorm

Asendia Danmark

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gorm Vogelius:
Du er velkommen til at kontakte mig - Asendia som jeg arbejder for tilbyder løsninger på distribution af internationale forsendelser og vi kan godt komme tæt på en pris på omkring en 50 kr. Eksempelvis kan du sende en forsendelse til USA der vejer 550 gram til omkring DKK 43 kr eller samme vægt til Tyskland eller UK for under DKK 40.

Hej, 

det lyder interessant. Hvad koster en sporbar pakke til f.eks USA på 500g?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)