Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Surftown til Unoeuro

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :-) 

Er der flere herinde, der har haft Surftown hosting og blevet overført til Unoeuro?

Jeg står nemlig der, hvor jeg har fået at vide, at alt er overført, men siderne henviser stadig til Surftown med nedenstående tekst.

Jeg har tjekket dk-hostmaster, der er ikke umiddelbart noget galt der. Supporten lukkede lige efter at mine ting var overført, så intet svar før i morgen fra dem :-) jeg var oprindeligt lovet at det skulle foregå uden jeg skulle gøre noget.

Der står:

"This web hosting account has been suspended
The website you are trying to access is not accessible at this time, because it has been suspended.

There may be several reasons for the suspension, but most often it is caused by non-renewal of the web hosting account. The owner has been informed of the reason for suspension.

Kind regards,

Surftown"

Nogen, der har været ude for det samme,  eller ved noget om dette?

På forhånd tak :-)'

Astrid

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Astrid Madsen:

Er der flere herinde, der har haft Surftown hosting og blevet overført til Unoeuro?

Surftown er opkøbt af Zitcom, så giver meget mening at de consolidere deres kunder under deres allerede eksisterende brands for ikke at skulle vedligeholde (endnu) en infrastruktur.

Astrid Madsen:

"This web hosting account has been suspended
The website you are trying to access is not accessible at this time, because it has been suspended.

There may be several reasons for the suspension, but most often it is caused by non-renewal of the web hosting account. The owner has been informed of the reason for suspension.

Kind regards,

Surftown"

Nogen, der har været ude for det samme,  eller ved noget om dette?

DNS tager generelt lidt tid før det opdatere, især hvis TTL for domænet har været højt, eller hvis din internet udbyder standarderne og overskriver den defineret TTL.

Hvis det er siden "spare-grisen.dk" - så er den flyttet til unoeuro's servere - siden peger på IP 94.231.103.148 som er "linux135.unoeuro.com".

Den giver dog en certifikatfejl - så du skal logge ind i Unoeuro's kontrolpanel og gå til HTTPS Beskyttelse under Administrationen i deres kontrolpanel og udstede et "Let's Encrypt" certifikat.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)