Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside :-)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din hjemmeside er godt sat sammen. Men som webudvikler har jeg et par tips.

- Jeg hjemmeside halter på mobilfronten. Eksempelvis er logoet usynligt (nok pga. den hvide baggrund) og flere ting overlapper, hvilket er lidt ærgerligt.

- Faktisk kan jeg godt lide fade effekter og transitions, men jeg synes de nuværende er "for meget af det gode". Jeg ville vælge nogle lettere, hurtigere og mindre mærkbare transitions såsom et simpelt fade. Så bliver det hele mindre tungt.

- Jeg ville klart anbefale jer at skifte font, ihvertfald på brødteksten. Den nuværende kan fungere fint til en overskrift, men skal indholdet være letlæseligt, synes jeg brødteksten bør få en anden font. 

- Som tidligere nævnt, er indholdet i footeren næsten ikke til at læse. Jeg ved godt, det nok er et designmæssigt valg der er foretaget, da indholdet er knapt så vigtigt som resten, men det bør som minimum kunne læses om man er svagtseende eller ej, for ellers bør det slet ikke være der.

- Ifht. hastighedsoptimering kan der også forbedres en del. Tag et kig på WP Rocket.

Håber det kunne hjælpe! :)

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg også taget et kig på siden og synes umiddelbart den ser fin ud. Jeg savner dog at det er gjort tydeligere hvad det er for en side man er kommet ind på. Det er først når man holder musen over logoet at det fremgår: "unikke oplevelser for singler".

Footeren er allerede nævnt, så den skipper jeg hen over.

På forsiden: Den lilla baggrundsfarve bag ved tilmelding til nyhedsbrevet bør være den samme lilla som ellers er brugt til knapper osv. andre steder på siden.

Overskrifterne varierer både i størrelser og skrifttyper rundt omkring på siden. Der vil jeg anbefale dig at finde én og holde den gennemgående.

Under "om os" er skrifttypen til brødteksten også en helt anden end der ellers er brugt på hjemmesiden. Den synes jeg til gengæld har en behagelig og læsevenlig størrelse sammenlignet med størrelsen på den skrifttype der ellers er anvendt til brødtekster.

Fint koncept ellers. Held og lykke med det! :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Det er en flot side.

Tillykke..

Vh. René

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjemmesiden er egentlig super flot. Men domæne er helt forfærdeligt.
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Minida-plakater :-)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Tak for feedback :-)

Ja vi har nemlig haft lidt problemer med mobilversionen, da vi bruger kallyas theme, som godt kan være lidt komplekst at få sat op. 

De andre ting du nævner, vil jeg helt sikkert tage et kig på, men hastighedsoptimeringen er lidt op af bakke pga. de mange plugins og billeder. Når der bliver lidt luft i økonomien til det, tror jeg at vi skal have nogle til at tage et kig på det.

Tak igen for feedback og god aften :-)

Med venlig hilsen

Helle Mikkelsen

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak René, det er jeg rigtig glad for du synes :-)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Henriette :-)

Et domænenavn kan faktisk være lidt svært at finde, da det skal være noget folk husker, og selvfølgelig et som ikke allerede er optaget. Men glad for din ærlighed :-)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Tak for dit super detaljeorienterede feedback :-)

Der er nemlig lidt forskellige nuancer af lilla, skiftyper og skriftstørrelser, da der har været flere programmører ind over. Men det skal nok blive fixet snarest!

Sjovt nok har jeg faktisk tænkt over, om folk vidste hvad det var for en slags side, når de kom ind på den, men det ved jeg så nu, så det skal der lige arbejdes på.

Tak igen for feedback og rigtig god aften :-)

Med venlig hilsen

Helle Mikkelsen

Fra Strøby
Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Fra  FrobbieStories Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa :)

Fed hjemmeside du har -meget visuel og enkelt opbygget. Det eneste jeg lige faldt over, som du måske kunne finpudse lidt på er skrifttypen. Den bliver hurtigt fnidret - og er svær at skimme for det hurtige øje (som de fleste online brugere nok er :) )

- Ellers som sagt, så ser det lækkert ud.

Hvis du har tid til at tage et kig på min hjemmeside også, vil jeg blive meget glad: http://frobbiestories.com/
Den er dog noget mere ufærdig end din :)

Mvh
Charlotte
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)