Hejsa alle Aminoer. Vi har fået en mulighed for at deltage i et lokalt open-by-night arrangement. Vi har lånt en nedlagt butik, og tænker at tage et udvalg af vores produkter med og forhåbentlig lave nogle salg til de lokale og få bredt navnet lidt ud i lokalområdet. det giver dog lidt udfordringer som jeg håber i vil hjælpe med. Betaling. I dag foregår alt salg jo via nettet og derfor har vi ikke en kasse. Skulle man lave en primitiv gammeldags pengekasse med byttepenge, og/eller oprette en my-shop aftale med mobilepay. Begge dele er jo til at få arrangeret. Men hvordan så lige med at få skidtet bogført korrekt. Dernæst kommer at kunderne jo gerne skulle kunne få en kvittering for deres køb, så de har mulighed for reklamation/returnering/penge retur. Når alt kommer til alt, ville det måske være nemmere at se det som et show-room, hvor kunderne så må ind og bestille/betale på shoppen, og så få kvittering på mail, og så kunne tage varerne med hjem. Det er jo bare at lægge bøvlet over på dem, og det vil jo nok i sidste ende betyde at færre vil gennemføre et køb. Hvad siger i mere erfarne folk? - Er der en nem løsning, som ligger lige til højrebenet? Mvh Ronni |
Kvittering kan vel laves på en regningsblok fra boghandel med stempel på. Så kan du altid regulere lageret efter arrangementet. Modtag betaling på Mobilepay.