Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeløns ansat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og kigge på danløn og fået info omkring en OS02 aftale så man kan udskrive lønsedler, det virker ret simpelt.

Mit spørgsmål er selvfølgelig om det er måden at gøre det på, hvis man engang imellem måske 2 gange om måneden af 3 timer, har lidt hjælp i sin virksomhed til diverse arbejde, når man ikke selv lige kan overskue arbejdspuklen?

Tænker på om der er nogle regler elle rforsikringer man skal havde hvis man har en ansat på timeløn et par timer til omdeling af reklmaer og sådan.

tak.

 

B.

 

 

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En lønløsning fra Danløn lyder meget fornuftig, hvis du ellers er inde i regler for feriepenge osv..

Tråden her er lidt gammel, men jeg vil alligevel lige komme med et svar til dig - håber ikke, det er for sent. Det er meget vigtigt, at du tegner en arbejdsulykkesforsikring, når du har ansatte, også selv om det kun er få timer. Det er bøvlet ja, men det kan koste dig meget dyrt, hvis f.eks. din ansatte kommer tilskade ved at dele reklamer ud, og du ikke er forsikret.

Jeg kan ikke lige satserne her og nu, men man betaler normalvis et forskud, som så reguleres til nytår efter faktiske antal løntimer.

Hvis alt det er for bøvlet for dig, kan du evt. kontakte et omdelingsbureau for dette - eller måske et vikarbureau, som fakturerer dig i stedet.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)