Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 18
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg er privat dagplejer med et par år på bagen. Min hjemmeside er selvfølgelig utrolig vigtig for mig da den er mit ansigt ud ad til. jeg gør meget ud af at holde den up to date med events og arrangementer. men da jeg har lavet den selv kan jeg godt få mine tvivl til hvordan besøgende ser den.
Er den bruger venlig og overskuelig?
Og kan i finde de informationer i finder relevante?
jeg ville blive rigtig glad hvis nogen ville give sig 5 min. til at bladre den igennem og evt. give noget feedback, eller kom med nogle gode ideer hvis de dukker op.
I kan finde hjemmesiden på nedenstående link. På forhånd tak fra dagplejeren.

https://www.bolbroprivatepasningsordning.dk/

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er faktisk en sød og hyggelig hjemmeside du har.
Jeg er faktisk virkelig positivt overrasket over hvor godt den virker. Den kan du godt være stolt af.
Dit domænenavn har dog ramt helt ved siden af. Ingen i verden vil kunne huske det.

Find noget kortere :-)
Og så få optimeret din meta title på forsiden så den starter med den sætning du gerne vil findes på i google.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det ser ud til at din hjemmeside mangler lidt opsætning på SSL delen, tag den evt. med din udvikler eller hosting. Du kan se det her https://crawled.io/websites/bolbroprivatepasningsordning.dk

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget tydeligt at det ikke er lavet af en professional. Der er nogle ting rundt omkring som favicon, logo, skriftype, besøgtælller, 123hjemmesider, det virkelig lange domæne, der popper lidt i øjnene.

Comic Sans som skrifttype.. det er en skrifttype der er meget udskældt...

men men men....

på en eller anden måde virker hjemmesiden egentligt meget hyggelig. Og det faktum. at det er tydeligt at den er hjemmelavet gør siden meget troværdig og personlig. Og netop i dit fag, er det jo meget vigtigt.

hvis jeg en dag for børn ville jeg i hvert fald ikke tøve med at sende mine børn afsted til dig.

Så kort sagt:
Selvom man fra en proffesional synsvinkel kunne kritisere en masse ting synes jeg alligevel den rammer målgruppen rigtig fint.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)