Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg det største udvalg af Bambus stof i Kina.?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude.

Jeg er på jagt efter Bambus stof og tager til Kina næste måned.
Jeg vil gerne ud og se så stort et udvalg i Bambus stof som overhovedet muligt, Jeg har selvfølgelig kontakt med forskellige fabrikker men måske er der nogen herinde der ved om der findes et stof marked med et stort udvalg af Økologisk Bambus.?
Planen er at få prototyper lavet herhjemme til at starte med og derefter tage afsted igen og få produceret den ønskede mængde.

Jeg ser frem til at høre tilbagemeldinger fra jer..
Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aggelinis

Jeg er bosiddende i HK og arbejder i øjeblikket med et andet DK firma, på et projekt med bambus tøj. Jeg arbejder med en stof fabrik i Kina som er GOTS og Øko-100 certifikat. Fabrikken der forarbejder bambussen og producerer bambustråde til at væve stoffet, er Øko-100 certificeret.

Hvis du er interesseret i at få nogen prisindikationer på forskellige bambus stof kvaliteter, er du velkommen til at kontakte mig på steen@segoconsult.com.

Mvh

Steen Olsen

Tilmeldt 20. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen

Jeg søger ligeledes en leverandør af bambus stof, lyocell produceret. Er det noget, du kan være behjælpelig med?

Mvh. Malene
Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Du kan kontakte mig på steen@segoconsult.com så kan vi prøve at afklare hvilke typer af bambus stof mht farver, vægt, mix af materialer du søger og se hvordan jeg evt kan hjælpe dig.
Mvh
Steen Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)