Hej, Jeg arbejder i en butik som lavede en slåfejl da en kunde købte noget. butikken fik 8000kr og kunden skulle kun betale 80kr. desværre opdagede kunden det ikke og vi i butikken opdagede det først da vi lukkede og gjorde regnskab.
Vi har fundet kvitteringen i skraldespanden og vi gik til banken for at høre om de ville kunne oplyse kundes kontonummer så vi kunne sende pengene tilbage. desværre er banken ikke i stand til at give oplysningerne vi havde brug for.
Hvordan får vi fat i denne kunde?
hvis nogen kan hjælpe ville det være super fedt, tak!
Hej, Jeg arbejder i en butik som lavede en slåfejl da en kunde købte noget. butikken fik 8000kr og kunden skulle kun betale 80kr. desværre opdagede kunden det ikke og vi i butikken opdagede det først da vi lukkede og gjorde regnskab.
Vi har fundet kvitteringen i skraldespanden og vi gik til banken for at høre om de ville kunne oplyse kundes kontonummer så vi kunne sende pengene tilbage. desværre er banken ikke i stand til at give oplysningerne vi havde brug for.
Hvordan får vi fat i denne kunde?
hvis nogen kan hjælpe ville det være super fedt, tak!
Jeg ville smide det på Facebook og gøre som Bistotektet i Randers - tjek lige denne mediedækning de har fået i uges løb pga. samme fejl. Utrolig meget markedsføring og har i webshop/site til, så kan i måske få lidt links ud af det. Ellers er omtalen i sig selv det hele værd.
Hvis du har kontonummer/kortnummer til kunden så kan jeg aldrig tro en bank ikke med glæde giver deres kunde besked om fejlen (de giver ikke dig kundens navn men gerne kunden besked) men har I det, fra kvitteringen, kan I så ikke også bare føre beløbet tilbage - jeres system må da have kundens kortdetaljer??
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER