Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til affiliateprojekt - ITansvarlig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kalder alle IT-folk!!!

Lige pt., står jeg sammen med min partner og er igang med at skalere vores forretning op.
Vi har været igang i 3 år, og er nu klar på at tage næste skridt.

Ift. IT - helt generelt - kan vi ikke selv komme videre. Vi kører vores system i Wordpress, og hertil rækker vores egne evner.

Det vi søger:

Vi har et uforløst potentiale på vores to sites, som arbejder indenfor: Sex & Samliv, samt Beauty. Især vores side omkring sex & samliv, har gode muligheder i Danmark - men også resten af Europa. Vi er selv skarpe på at rekruttere bloggere, finde samarbejdspartnere og kreere content. Vi er ude i mange forskellige medier, og flere er på vej. Vores formål med vores sites er at skabe gode content-sites, hvor du som forbruger, kan blive en del af et community, blive inspireret til at købe produkter (som brugerne/bloggerne har anmeldt og foreslået) og andet som for eksempel e-bøger eller/og blive medlem af en eksklusiv kundeklub.

Det vi (desværre) mangler, og ikke er skarpe på, er optimering og udbedring af vores sites. Vi forstår det basale i Wordpress og relevante sociale medier, samt har en forståelse og viden om affiliate marketing. Men vi mangler en ekstra person til vores team, som kommer med innovative idéer set fra en IT-kyndig persons vinkel. Det er også vigtigt, at du kan programmere, automatisere og optimere - med henblik på mere salg. Forståelse af Google Analytics, og deraf, hvad vi kan gøre, for at give bedre brugeroplevelser på vores sites. Vi forventer, at du bliver en fast del af vores team, og løbende selv bringer mere på banen. Derfor er det vigtigt, at du er selvkørende, har et godt drive - og dermed er villig til at give den en skalle, så vi kan skabe et kickass team og en vild forretning.

Det vi kan tilbyde, er at blive en del af et fedt team og leve iværksætterdrømmen ud via vores startup. Du vil få del af overskudet i virksomheden (eller anden aftale, som vi alle bliver tilfredse med), og blive en del af vores virksomhed, men det vil være efter et prøveforløb, hvor det er klart, at du comitter dig og tror på projektet (det gør VI NEMLIG). Det er tilmed vigtigt for os, at vi alle tre har en god kemi sammen og kan sparre løbende med hinanden, samt samarbejde godt. Vi mødes løbende og holder ugentligt Skypemøder, da vi bor forskellige steder i landet. Så hvor du bor, er ikke så relevant.

Skriv en PB herinde - så udveksler vi mails :)

/Mette & Trine
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette og Trine

Jeg er meget interesseret i at høre mere om jeres projekt da jeg selv går og leder noget spændende og involvere mig i. 

Til dagligt sidder jeg i en stilling som marketing og kommunikations ansvarlig og har en del erfaring med salg til både private og erhverv. Derudover er jeg ( syntes jeg selv :) ) ganske udemærket hvad angår IT, systemer og diverse web og CRM og CMS systemer da dette også er noget jeg bruger meget af min tid på arbejdsmæssigt. 

Så det vil gerne have en snak med jer om hvad i forventer man skal kunne - altså hvor 'højt' et niveau vi skal op i forhold til hvor i er nu. 

Vi tales ved :) 

VH 

Simon 

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon!
Tak for dit svar.
Vil du ikke sende mig en mail på trine@memamedia.dk? Så kan jeg lige uddybe det hele yderligere der ang.
niveau, arbejdsmængde osv :)
Mvh
Trine Engelund
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Har sendt en mail til dig men aldrig hørt tilbage?
Vh
Simon

Tilmeldt 25. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Trine og Mette ,

jeg har vist min far jeres opslag og han blev en lille smule nysgerrig og vil gerne vide lidt mere om det .

Han er dog slut 50’erne , men meget garvet i sit fag 😅

Hvis det fanger jeres interesse må i gerne sende mig en privat mail , så vil jeg vise ham det . Han er uddannet software ingeniør , og søger måske nye udfordringer

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen - er der en mail, vi kan bruge? :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)