Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker hjælp og feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har arbejdet en del på at lave en ny hjemmeside, som jeg virkelig gerne vil have jeres feedback på.

Jeg er selvlært i det at lave hjemmeside og har søgt mig frem til de forskellige virkemidler og så videre.

Det jeg er igang med i øjeblikket er at se på at gøre SEO bedre og tilføje beskrivelser og nogle tekstsider, som (Om os og lignende)

Det næste skridt er endvidere at tilføje en blog, lidt længere ude i fremtiden.

Alt feedback er velkommen, dette er som sagt en ny erfaring for mig

Mvh Rasmus

https://www.trikkerdesign.dk/

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville umiddelbart kigge på URL-navnene, tekstproduktionen og i særdeleshed benchmarke kontra konkurrenterne. designmæssigt synes jeg at siden ser fin ud, hvorimod der, som du selv nævner stadigvæk skal gøres meget på seo-fronten. jeg ville nok foreslå, at du også laver en blog på sitet, så du kan give mere linkjuice til de sider, som du gerne vil have til at performe og investerer i et seo-tool, der kan hjælpe siden til at præstere uden at du skal ud og investere i et bureau. har du prøvet at køre en screaming frog crawl af sitet for at finde evt. fejl og mangler?

Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for god feedback.

Hvor vil du mene at jeg skal sætte kræfterne ind først?

Jeg har kørt en scanning på sitet, hvilket jeg er igang med rette

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sørge for at alt teknisk spiller max før jeg gik videre til noget som helst andet.

Typisk ville jeg dele arbejdet op i følgende faser:

Teknisk analyse i screaming frog samt hastighed i gtmetrix eller google pagespeed insights -> tekniske forbedringer (husk ikke at ændre URL-navnet, men lav en ny URL, som du redirecter den gamle til og bemærk at google laver mobile first indeksering)

Schema markup på siderne (tjek schema.org)

Søgeordsanalyse, herunder konkurrencegraden, da det er en branche hvor de største spillere har meget stærke domæner -> benchmarke kontra konkurrenter (hvor mange ord skal der til for at sitets indhold er tip top i denne branche -> vurdere hvilke sider der skal ranke på hvad -> opdatering af indhold på kategorisider og senere på produktsider

Linkanalyse (hvilke links har mine konkurrenter, hvem kan jeg kontakte for gode links til min side og indhold) -> prøve at få de links jeg skal bruge fra sider med høj autoritet - ikke spamsider

Opsætte Google Analytics og Google Search Console -> og meget meget mere, men ovenstående giver dig en god start.

SEO kræver ofte mange ressourcer og det kan være en ide at alliere sig med et bureau eller en erfaren person :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside du har lavet med et lækkert design, gode billeder i høj kvalitet og en fin informations arkitektur der er nem at navigere i. Der er dog nogle enkelte elementer jeg synes kan forbedres:
- Ikke alle knapper afspejler deres funktion (eksempelvis 'Køb nu' knapperne på forsiden sender en til en kategoriside, selvom de giver indtrykket af at man bestiller ved at trykke)
- På forsiden kan man ikke klikke på produktbillederne, kun knapperne (min intuitive adfærd var at klikke på billedet frem for knappen)
- Kontrasten kunne være bedre. Jeg synes det er lidt svært at gennemskue hvad der er klikbart og hvad der ikke er, når det hele har samme fremtoning. Jeg tror desuden der kan være brugere, der har svært ved at læse lysegrå tekst på lysegrå baggrund (det bliver næsten usynligt, selvom det giver et blødt udtryk).
- Discover og JCB ikonerne i footeren vises ikke

Jeg håber det kan bruges :-)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak.

Det giver rigtig god mening og tak for de “små” tilrettelser.
Kom endelig med flere ting der kan gør oplevelsen bedre.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende ok 

Ærgerligt at logoet er sløret - og ikke passer til shop, virksomhed og målgruppen. 

Kig på teknikken - der er flere varer som ikke kan findes, hvis man klikker helt ind på dem (eller rettere forsøger på det) --> dette var bl.a. tørklæder eller tubes til mænd. 

Kig på jeres billeder - flere er virkeligt dårligt taget eller i dårlig kvalitet. 

overvej at lade være med at benytte stof som ikke fotogent i fremtiden - som fx hvid med sorte prikker. 




Tilmeldt 18. Apr 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan se at det er en forkert version af logoet der er lagt op, tak for det. - Hvorfor tænker du ikke at det passer? Hvad ville du foreslå i stedet for?

Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at rette Redirects og det er desværre derfor en række af produkterne fejler, men tak fordi du testede det

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)