Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det ca koste og tage af tid at bygge et CRM til en større flytteforretning som er 40 chauffører og 15 på kontor ca.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet bruger microbizz idag, men der er mange funktioner som der slet ikke benyttes og mange flere ting som godt kunne ændres til flyttebranchen. 

Så kontra de penge der bliver brugt på licenser pr måned og en pris på at lave sit eget på sigt kunne måske være værd at foretrække. 

Hvor lang tid bruger man på at teste sådan et system? 

Det vigtigt der er den rette support, og servere osv ikke går ned. 

Det nok for meget at forlange for den mindre kælder programmør, men der søges meget efter en løsning på dette. 

Der skal laves App som chaufførerne kan registere deres tid på og checke ind og ud af opgaver, samt kunne se diverse opgaver. 

Laves så API fra GPS udbyder kan tilgå og kører med løn og fakturerings systemer. 

Og en ja selvfølgelig en del mere. 

Jeg har ikke en dyt forstand på det, men der ikke nogle systemer derude som er lavet til flyttebranchen og kan alt det man har behov for, tit kan de for meget som man ikke behøver eller for lidt. 

Søger ikke et nyt system medmindre i kender et som i mener 100% kan fungere til en større flyttebutik. :)

På forhånd tak.. .

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det lyder som en god ide, at I er gået i gang med dette arbejde, da der oftest kan hentes store fordele af det. Jeg ved at ITD er i gang med at teste et system til vognmænd, måske kan I også bruge det? Det kan så godt være at I skal være medlem ved dem, eller alternativ købe licens af dem.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da helt sikkert værd at undersøge Anders. 

Tak for det :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have det udviklet fra bunden med de funktionaliteter, du beskriver, så bliver det en stor omgang. Det er umuligt at indkredse uden at kende de konkrete rammer for projektet. 

Jeg har lavet et CRM system til Compara, og der er brugt et par hundred timer på det. Mit indtryk er, at det du vil have lavet her, er noget mere omfattende end det jeg har lavet til ovenstående.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.. 

Jeg er helt med på det nok tager 6mdr plus at få lavet og man ikke kommer i mål for 100.000kr 

OG uden at vide ALT der skal laves er det nok svært at sætte en pris på det ja og finde 2 mand som vil sidde og okse med det stort set hverdag 2-4 timer. 

Men man må kunne lave noget godt på 1000 timer tænker jeg er muligt med mulighed for at tilkoble og udvikle flere moduler løbende. 

Nok heller ikke herinde man finder nogen som lige er til så stor en opgave tænker jeg. 

Man skal virkelig kunne sit kram før det noget man begiver sig ud i fra firmaets side. 

Der er en god klat penge at bruge på det rette system skal jeg så lige nævne. 

Men tiden er nok den der driller mest da firmaet vokser meget men ikke kan følge med de opgaver der er, og må derfor sige nej til meget, da det er for gammeldags og tidkrævende meget af det som laves. 

Og at ansætte 2-3 mere på kontoret er bare en dum her og nu udgift. 

Tilmeldt 4. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth

Du kan kontakte Ronni på 50601065, så vil han med garanti kunne hjælpe dig med den rette løsning til Jeres virksomhed.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mokke. 

Hvad laver Ronni til daglig da?? 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i forvejen lavet systemer som benytter gps-data, og styring af CRM.
Dog ikke specifikt til fllyttebranchen, men til vognmænd etc.

Jeg vil gerne give det et seriøst gennemsyn, om det er noget som jeg mener at kunne løfte og få i mål indenfor en given tidsramme.

Jeg er dog pt enkeltmands-, men vil nok kunne samle flere programmører, hvis det skulle være aktuelt.

Tidsmæssigt er det svært at skønne, da der ofte dukker flere features op under udviklingsprocessen, og kravspecifikationen er indtil videre meget løst defineret.

Men med min erfaring med gpstracker-systemer, crm-systemer og programmering generelt, er jeg et perfekt match til en sådan opgave.

Skriv gerne til info@icode.dk hvis du i dialog om et samarbejde.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Prøv at undersøge https://www.smarttid.dk/ - de kan mange ting af det du efterspørger og er ret billige.

(Og så er det mig, der har lavet deres hjemmeside Wink)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)