Firmaet bruger microbizz idag, men der er mange funktioner som der slet ikke benyttes og mange flere ting som godt kunne ændres til flyttebranchen. Så kontra de penge der bliver brugt på licenser pr måned og en pris på at lave sit eget på sigt kunne måske være værd at foretrække. Hvor lang tid bruger man på at teste sådan et system? Det vigtigt der er den rette support, og servere osv ikke går ned. Det nok for meget at forlange for den mindre kælder programmør, men der søges meget efter en løsning på dette. Der skal laves App som chaufførerne kan registere deres tid på og checke ind og ud af opgaver, samt kunne se diverse opgaver. Laves så API fra GPS udbyder kan tilgå og kører med løn og fakturerings systemer. Og en ja selvfølgelig en del mere. Jeg har ikke en dyt forstand på det, men der ikke nogle systemer derude som er lavet til flyttebranchen og kan alt det man har behov for, tit kan de for meget som man ikke behøver eller for lidt. Søger ikke et nyt system medmindre i kender et som i mener 100% kan fungere til en større flyttebutik. :) På forhånd tak.. . |
Hej Kenneth
Det lyder som en god ide, at I er gået i gang med dette arbejde, da der oftest kan hentes store fordele af det. Jeg ved at ITD er i gang med at teste et system til vognmænd, måske kan I også bruge det? Det kan så godt være at I skal være medlem ved dem, eller alternativ købe licens af dem.