Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO-analyse af din hjemmeside / webshop! 💥

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 02:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.realkreditkonsulenten.dk

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også meget gerne tage et kig på: https://www.gulvafslibningpriser.dk/

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Så vil jeg også lige prøve lykken:

Gamer-stole.dk

Hej Michael. Også du skal have tak for deltagelsen. 

Først og fremmest: Fedt domænenavn til at komme til tops på "gamerstole" (eller "gamer stole" i to ord, selvom det grammatisk er i ét). 

(Og en sidenote: Din "Læs mere"-knap på forsiden åbner i en ny fane. Er det nødvendigt? Virker lidt mærkelig...).

Du virker jo allerede til i hvert fald at få en smule trafik organisk. Ifølge Ahrefs har du andenpladsen på "gamer stole," hvilket er et søgeord med 1.200 månedlige søgninger. Også ganske OK. På bare "gamer stol" har du en niendeplads, og her er det helt klart sjovest for dig at komme op: 9.900 månedlige søgninger ifølge Ahrefs. Lad mig starte med din forside og disse gamingstol-søgeord. 

  • Du har jo fint med tekst, ikke noget dér. 

  • Din title tage (page title) ville jeg helt sikkert gribe ind på nu og her, hvis jeg var dig. For det første er den for lang. For det andet er den ikke specielt spiselig og appetitligt; prøv med pile, mere CTA-orienterede ord og, hvis du er rigtig fræk, emojis i din metabeskrivelse. Det er desværre ikke muligt for dig at gøre nemt og umiddelbart brug af schemma (stjerner på dit søgeresultat), når det er din front-page. Dette er i hvert fald temmelig håndgribeligt og meget simpelt. 

  • Hvad med at give brugeren bedre mulighed? Nu tænker jeg blot rent brugeradfærdsmæssigt; måske læg et par blogindlæg på forsiden om gaming-stole eller lign? 

Mere generelt

For det første har du på flere sider mere end én <h1>-overskrift: Dårlig idé. Disse to sider har 2: 

https://gamer-stole.dk/gamer-mus/
https://gamer-stole.dk/gamer-headsets/

Derudover er der et gennemgående tema, som er relevant for ethvert site: Linkbuilding. Du har, ifølge Ahrefs, kun 29 refererende domæner pt. Og det er ikke så mange... jeg kan se, at du allerde har været på jagt efter nogle af gratis-klassikerne som minecookies.org, bornibyen, nordiskenet, blogbattle osv. Og det er såmænd fint nok; men jeg savner i din linkprofil: 

  • Volume (siger lidt sig selv).
  • Høj relevans; altså fra andre sites også om gaming, her har du stort set ingen relevans, som jeg ser (måske lige bortset fra gaming.dk).
  • Høj autoritet også; ja, stemmer lidt overens med nummer to og giver også lidt sig selv. 

Nu kender jeg ikke til dit budget, men jeg har et par VIRKELIG stærke artikel-links liggende fra danske sites med DR +75, så du må endelige skrive, hvis det er. 

Andre søgeord

På "gamer bord" ligger du nr. 9 (ifølge Ahrefs, men min inkognito-søgning siger bunden af side 1), også et relevant resultat. Også her savner jeg lidt på dit title tag. Og husk, at eftersom det er en underside, har du mulighed for at få stjerner under dit søgeresultat ved implementering af script. Hvis du søger på "gamer bord," kan du se Ideertilgaver.dk, som kommer lige under dig: De har disse stjerner, og det vil helt sikkert øge din CTR

På "gamer mus" og "gamer headset" er du på mine søgninger helt væk; altså over plads 50. Dine tekster er såmænd ok, så dine arbejdsmåneder det næste stykke tid bør helt sikkert være med fokus på linkbuilding; til root, undersider, høj relevans osv. 

Skriv på kf@webbler.dk, hvis du har brug for en hånd. 

Og ses på toppen af google på "gamer stole" - den ligger lige til højrebenet (eller venstrebenet, hvis du er Messi). 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Michael:

Så vil jeg også lige prøve lykken:

Gamer-stole.dk

Hej Michael. Også du skal have tak for deltagelsen. 

Først og fremmest: Fedt domænenavn til at komme til tops på "gamerstole" (eller "gamer stole" i to ord, selvom det grammatisk er i ét). 

(Og en sidenote: Din "Læs mere"-knap på forsiden åbner i en ny fane. Er det nødvendigt? Virker lidt mærkelig...).

Fantastisk service 

Du virker jo allerede til i hvert fald at få en smule trafik organisk. Ifølge Ahrefs har du andenpladsen på "gamer stole," hvilket er et søgeord med 1.200 månedlige søgninger. Også ganske OK. På bare "gamer stol" har du en niendeplads, og her er det helt klart sjovest for dig at komme op: 9.900 månedlige søgninger ifølge Ahrefs. Lad mig starte med din forside og disse gamingstol-søgeord. 

  • Du har jo fint med tekst, ikke noget dér. 

  • Din title tage (page title) ville jeg helt sikkert gribe ind på nu og her, hvis jeg var dig. For det første er den for lang. For det andet er den ikke specielt spiselig og appetitligt; prøv med pile, mere CTA-orienterede ord og, hvis du er rigtig fræk, emojis i din metabeskrivelse. Det er desværre ikke muligt for dig at gøre nemt og umiddelbart brug af schemma (stjerner på dit søgeresultat), når det er din front-page. Dette er i hvert fald temmelig håndgribeligt og meget simpelt. 

  • Hvad med at give brugeren bedre mulighed? Nu tænker jeg blot rent brugeradfærdsmæssigt; måske læg et par blogindlæg på forsiden om gaming-stole eller lign? 

Mere generelt

For det første har du på flere sider mere end én <h1>-overskrift: Dårlig idé. Disse to sider har 2: 

https://gamer-stole.dk/gamer-mus/
https://gamer-stole.dk/gamer-headsets/

Derudover er der et gennemgående tema, som er relevant for ethvert site: Linkbuilding. Du har, ifølge Ahrefs, kun 29 refererende domæner pt. Og det er ikke så mange... jeg kan se, at du allerde har været på jagt efter nogle af gratis-klassikerne som minecookies.org, bornibyen, nordiskenet, blogbattle osv. Og det er såmænd fint nok; men jeg savner i din linkprofil: 

  • Volume (siger lidt sig selv).
  • Høj relevans; altså fra andre sites også om gaming, her har du stort set ingen relevans, som jeg ser (måske lige bortset fra gaming.dk).
  • Høj autoritet også; ja, stemmer lidt overens med nummer to og giver også lidt sig selv. 

Nu kender jeg ikke til dit budget, men jeg har et par VIRKELIG stærke artikel-links liggende fra danske sites med DR +75, så du må endelige skrive, hvis det er. 

Andre søgeord

På "gamer bord" ligger du nr. 9 (ifølge Ahrefs, men min inkognito-søgning siger bunden af side 1), også et relevant resultat. Også her savner jeg lidt på dit title tag. Og husk, at eftersom det er en underside, har du mulighed for at få stjerner under dit søgeresultat ved implementering af script. Hvis du søger på "gamer bord," kan du se Ideertilgaver.dk, som kommer lige under dig: De har disse stjerner, og det vil helt sikkert øge din CTR. 

På "gamer mus" og "gamer headset" er du på mine søgninger helt væk; altså over plads 50. Dine tekster er såmænd ok, så dine arbejdsmåneder det næste stykke tid bør helt sikkert være med fokus på linkbuilding; til root, undersider, høj relevans osv. 

Skriv på kf@webbler.dk, hvis du har brug for en hånd. 

Og ses på toppen af google på "gamer stole" - den ligger lige til højrebenet (eller venstrebenet, hvis du er Messi). 



Fantastisk service !!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kasper Friis:

Michael:

Så vil jeg også lige prøve lykken:

Gamer-stole.dk

Hej Michael. Også du skal have tak for deltagelsen. 

Først og fremmest: Fedt domænenavn til at komme til tops på "gamerstole" (eller "gamer stole" i to ord, selvom det grammatisk er i ét). 

(Og en sidenote: Din "Læs mere"-knap på forsiden åbner i en ny fane. Er det nødvendigt? Virker lidt mærkelig...).

Fantastisk service 

Du virker jo allerede til i hvert fald at få en smule trafik organisk. Ifølge Ahrefs har du andenpladsen på "gamer stole," hvilket er et søgeord med 1.200 månedlige søgninger. Også ganske OK. På bare "gamer stol" har du en niendeplads, og her er det helt klart sjovest for dig at komme op: 9.900 månedlige søgninger ifølge Ahrefs. Lad mig starte med din forside og disse gamingstol-søgeord. 

  • Du har jo fint med tekst, ikke noget dér. 

  • Din title tage (page title) ville jeg helt sikkert gribe ind på nu og her, hvis jeg var dig. For det første er den for lang. For det andet er den ikke specielt spiselig og appetitligt; prøv med pile, mere CTA-orienterede ord og, hvis du er rigtig fræk, emojis i din metabeskrivelse. Det er desværre ikke muligt for dig at gøre nemt og umiddelbart brug af schemma (stjerner på dit søgeresultat), når det er din front-page. Dette er i hvert fald temmelig håndgribeligt og meget simpelt. 

  • Hvad med at give brugeren bedre mulighed? Nu tænker jeg blot rent brugeradfærdsmæssigt; måske læg et par blogindlæg på forsiden om gaming-stole eller lign? 

Mere generelt

For det første har du på flere sider mere end én <h1>-overskrift: Dårlig idé. Disse to sider har 2: 

https://gamer-stole.dk/gamer-mus/
https://gamer-stole.dk/gamer-headsets/

Derudover er der et gennemgående tema, som er relevant for ethvert site: Linkbuilding. Du har, ifølge Ahrefs, kun 29 refererende domæner pt. Og det er ikke så mange... jeg kan se, at du allerde har været på jagt efter nogle af gratis-klassikerne som minecookies.org, bornibyen, nordiskenet, blogbattle osv. Og det er såmænd fint nok; men jeg savner i din linkprofil: 

  • Volume (siger lidt sig selv).
  • Høj relevans; altså fra andre sites også om gaming, her har du stort set ingen relevans, som jeg ser (måske lige bortset fra gaming.dk).
  • Høj autoritet også; ja, stemmer lidt overens med nummer to og giver også lidt sig selv. 

Nu kender jeg ikke til dit budget, men jeg har et par VIRKELIG stærke artikel-links liggende fra danske sites med DR +75, så du må endelige skrive, hvis det er. 

Andre søgeord

På "gamer bord" ligger du nr. 9 (ifølge Ahrefs, men min inkognito-søgning siger bunden af side 1), også et relevant resultat. Også her savner jeg lidt på dit title tag. Og husk, at eftersom det er en underside, har du mulighed for at få stjerner under dit søgeresultat ved implementering af script. Hvis du søger på "gamer bord," kan du se Ideertilgaver.dk, som kommer lige under dig: De har disse stjerner, og det vil helt sikkert øge din CTR. 

På "gamer mus" og "gamer headset" er du på mine søgninger helt væk; altså over plads 50. Dine tekster er såmænd ok, så dine arbejdsmåneder det næste stykke tid bør helt sikkert være med fokus på linkbuilding; til root, undersider, høj relevans osv. 

Skriv på kf@webbler.dk, hvis du har brug for en hånd. 

Og ses på toppen af google på "gamer stole" - den ligger lige til højrebenet (eller venstrebenet, hvis du er Messi). 



Fantastisk service !!!!

Tak, Ib. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

https://fjern-lus.dk eller https://arganoil.dk  :) 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

LEERBAEK:
Spædende, jeg prøver også lige :)

https://leerbaek.dk/

Også mange tak for din deltagelse! 

Jeg skal til start komme med en erkendelse: Mit SEO-værktøj har svært ved at finde søgeord for websitet, fordi jeres linkprofil ikke er bedre, og sitet ikke har været aktivt så lang tid. Og mit branchekendskab er simpelthen for ringe til, at jeg tør gætte på noget som helst. 

Som du kan forstå på ovenstående, så er det helt klart på linkbuilding-fronten, I mangler at få lidt styrke ind også. Lige nu er jeres website helt "nøgent" - altså ingen links at spore (i hvert fald ikke for mit værktøj). Nu ved jeg ikke, om jeg taler ned til dig, men lad mig sige det således: Linkbuilding er en vigtig del i Googles øjne, og du kan lidt friskt sige, at det af Google anses som en anbefaling, når et andet website linker til dig. Herunder ligger en masse præmisser: Er linket relevant? Er det kvalitet? Og er det kataloglink, link med artikel? Og hvilken ankertekst

Du kan med fordel selv begynde lidt med linkbuilding, hvis ikke du agter at gå til et bureau, der kan hjælpe dig. Skal du starte med linkbuilding selv, kan du få disse gode råd ud af mit ærme: 

  1. Spørg dine leverandører / samarbejdspartnere, om de vil linke til dig. Det giver først og fremmest noget relevans, fordi I (formentlig) er i samme branche. 
  2. Sørg for, at din virksomhed er oprettet med link de "klassiske" steder: Her på Amino, Krak og De Gule Sider (ring til dem), og hvor du ellers kan komme til det (inden for rimelighedens grænser). 
  3. Tilmeld dig vores liste og få en gratis e-bog med syv gratis links; det finder du her på vores website, hvor den popper op (Sleeknote): https://webbler.dk 

Sidenote: Jeres hastighed er i top! 97/98 ud af 100 på Googles værktøj; det er skam ikke helt dårligt (læs: Det' fremragende). 

Onpage-forbedringer

  • I har ikke én side med mere end 500 ord. Derfor kunne mere content være relevant. 
  • Jeres sidetitler (title tags /page titles) er ikke så klik-venlige. De er lidt, undskyld mig, kedelige: Det er her, I virkelig skal fange brugeren. Eksempelvis hedder jeres forside: "PlantWire, gør dine planter til kunstværker. Dansk design + produktion – LEERBAEK" i Google; det er både for langt, men aldeles også for kedeligt. Prøv med noget meget mere konkret: "PlantWire - gør dine planter til kunstværker l LEERBAEK" - eller helt undlad brandet til sidst.
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af problemstillinger på vores site, men måske kan du finde mere end os og vores bureau :) vvsochbad.se

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Mange tak for din utrolig gode feedback, der er lidt at arbejde med. Som jeg i hvert fald vil starte med :)

Side 2 ud af 8 (71 indlæg)