Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges til nyt vegansk kaffebar koncept

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Wcon:
Er det en mælkebar

Mælk kommer nu en gang fra dyr eller mennesker ergo kan det ikke kaldes vegansk.

Stop den vildledende promovering af div. veganske produktet som intet har med mælk at gøre!! 

Tilmeldt 13. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes rigtig mange gode alternativer..

Mandelmælk
Cocosmælk
Havremælk
Sojamælk
Osv...

Stop med at keyboard hate så hurtigt på projektet, når du tydeligvis ikke har sat dig ind i det..

Tilmeldt 8. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Helle & Iben,

1000 tak for opbakningen! Jeg tror helt og aldeles på projektet samt konceptet, så jeg glæder mig super meget til at komme igang!

Og rigtig god vind med jeres projekt. Et bæredygtigt mindset er fremtiden og vi vil helt sikkert se meget mere til det. Jeg tror netop nu at tiden er perfekt til opstart af virksomheder som har fokus på økologi, bæredygtighed og som har gavn til både vores, klodens og dyrenes fordel.

Hvis I har lyst, så er I velkommen til at følge mig på @veganfoodietravel :)

Bedste hilsner

Katja
Tilmeldt 8. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er da meget ignorant at høre på. Jeg giver dig gerne en stor og cremet havre-latte når jeg får biksen til at køre - blot for at du kan få dine fordomme ned

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sundaymunday:
Du er da meget ignorant at høre på. Jeg giver dig gerne en stor og cremet havre-latte når jeg får biksen til at køre - blot for at du kan få dine fordomme ned

Så kan du måske oplyse ignoranterne hvordan det kan være økologisk og bæredygtigt at fælde regnskov for at gøre plads til kaffeplantager og sejle det om på den anden side af jorden.

Det bæredygtige valg er helt at fravælge kaffe og snuppe en kop Rich's kaffeerstatning lavet på ristet rug i stedet. Den beske smag opvejes af tanken om egen uendelige godhed, blot man undlader at tænke på de kaffebønder som har mistet sit levebrød som følge af heraf.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sundaymunday:
Du er da meget ignorant at høre på.

Hvem er det du prøver at tiltale til ? 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Det er op på benene nu :)

Kom forbi og sig hej. Vi ligger på Frederiksborggade 50, Kbh K - www.sundaymunday.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)