Hej med jer! Boardsne koster 4000 pr. styk og derfor har Viabill været en ideel løsning, da beløbet er i den dyre ende. Jeg har aldrig rigtig før haft annullerede ordrer i mit system, men nu er tendensen at der dagligt er annullerede ordre med Viabill. Faktisk har jeg ikke modtaget en ordre der er betalt igennem Viabill siden implementeringen for 3 uger siden, men istedet 20+ annullerede Viabill-betalinger, som alle har forsøgt sig igennem Viabill. Nogen kunder har endda prøve flere gange, med et særeksempel på hele 5 gange. Jeg er bange for at kunderne måske synes det er for besværligt og at jeg mister kunder på det. Kan man tillade sig at tage kontakt til kunden og forhøre sig om det har været et problem, når de nu ikke har lagt en ordre endnu? (deres kontaktinfo ligger i mit system pga. den annullerede ordre) Som jeg læser det på Viabill, har de en grænse der lyder på 2000,- DKK og efterfølgende kræver det yderligere info for at lave en låneaftale med dem som kunde. Har i oplevet lignende problemer med Viabill? Måske med ordre der overstiger de 2000,- DKK ? Lasse |
Via Bill er virkelig dårlig.
Den er kun god til beløb under 2000 kr.
Over 2000 kr er der rente m.m.
For det andet, skal man godkendes hos vialbill som betyder at Hvis du er i RKI kan det ikke bruges