Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere missede ordre gennem Viabill

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg driver hjemmesiden www.RoadSurfing.dk hvor vi sælger elektriske skateboards.

Boardsne koster 4000 pr. styk og derfor har Viabill været en ideel løsning, da beløbet er i den dyre ende.

Jeg har aldrig rigtig før haft annullerede ordrer i mit system, men nu er tendensen at der dagligt er annullerede ordre med Viabill.

Faktisk har jeg ikke modtaget en ordre der er betalt igennem Viabill siden implementeringen for 3 uger siden, men istedet 20+ annullerede Viabill-betalinger, som alle har forsøgt sig igennem Viabill. Nogen kunder har endda prøve flere gange, med et særeksempel på hele 5 gange.

Jeg er bange for at kunderne måske synes det er for besværligt og at jeg mister kunder på det. Kan man tillade sig at tage kontakt til kunden og forhøre sig om det har været et problem, når de nu ikke har lagt en ordre endnu? (deres kontaktinfo ligger i mit system pga. den annullerede ordre)

Som jeg læser det på Viabill, har de en grænse der lyder på 2000,- DKK og efterfølgende kræver det yderligere info for at lave en låneaftale med dem som kunde.

Har i oplevet lignende problemer med Viabill? Måske med ordre der overstiger de 2000,- DKK ?

Mvh.

Lasse

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Via Bill er virkelig dårlig.

Den er kun god til beløb under 2000 kr.

Over 2000 kr er der rente m.m.

For det andet, skal man godkendes hos vialbill som betyder at Hvis du er i RKI kan det ikke bruges

Tilmeldt 8. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Fra  RoadSurfing.DK Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Renten ser jeg som udgangspunkt ikke som et problem, da der naturligt vil være en lille rente for en forbruger der vælger at låne 4000,- DKK

At du ikke må være registreret i RKI giver også ret god mening, da Viabill jo skal stille sikkerhed for pengene.


Problemet for mig virker dog til at registreringsprocessen måske er for besværlig eller at det er for svært at gennemskue.

Er det samme problem med Klarna, eller fungerer det generelt bedre for beløb over 4000,- DKK?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarna er bedre. Især over beløb med 4000 kr

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg er ked af at høre, at der endnu ikke er gået en ViaBill ordre igennem på din webshop; jeg har lavet en test på din webshop, og betalingsmetoden lader til at være implementeret korrekt.

Du er velkommen til at skrive til os på teknik@viabill.com, hvis du har spørgsmål eller input til vores registreringsproces.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)