Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet shop - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Hvilke erfaringer har i inden for e-handel?
Jeg går med tanken om at åbne en webshop som i det lange løb måske ville kunne ende ud i fuldtid. Jeg har mange bolde i luften i forhold til hvad det skal indeholde med henblik på salg, men hvad er den bedste måde at starte op på? Hvilke erfaringer har i med det? Både gode og dårlige. Og hvad sælger i evt?

Mvh
Benjamin

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Det vigtigste er ikke den webshop løsning du bruger, men mere den mængde energi du lægger i din webshop. 

Selvfølgelig skal du vælge en webshop løsning der passet til dig, som er let at håndtere og brugervenlig. 

Min anbefaling er at du fokuserer på, at udvikle af dit koncept, finde en unik historie eller hvilkel på de produkter du planlægger at sælge.

Jeg ser mange åbne webshops og noget af det der gør de fejlen er at de ikke har styr på deres koncept. 


1. Deres webshop ligner mange af de andre webshops på deres marked

2. De har et urealistisk billede af det at drive en webshop ( tid og penge )

3. De vil lave alting selv og deraf lever webshops design ikke op til en professionel standard

4. De laver ikke analyser af konkurreter, søgeordsanalyser, og markedanalyser mm

5. De har ikke en plan for salg og markedsføring

6. de vælger en løsning der er for dyr, og hvor de ikke selv kan vedligeholde deres webshop. 

her er nogle artikler du måske kan bruge til noget. 

https://www.bigcommerce.com/blog/find-product-niche-start-selling-online/

https://mywifequitherjob.com/the-best-way-to-find-vendors-for-your-online-store/

 vh. René

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
René Nielsen:

Hej Benjamin

Det vigtigste er ikke den webshop løsning du bruger, men mere den mængde energi du lægger i din webshop.



Helt enig. Der er meget arbejde, og det skal laves over lang tid. Så vær sikker på du har motivationen.

art

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

BenjaminNik:

Hej Aminoer. Hvilke erfaringer har i inden for e-handel?


- Puha alt for mange efterhånden indenfor webshop er jeg dog meget begrænset men ecommerce som heldhed har jeg en del

BenjaminNik:

Jeg går med tanken om at åbne en webshop som i det lange løb måske ville kunne ende ud i fuldtid. Jeg har mange bolde i luften i forhold til hvad det skal indeholde med henblik på salg, men hvad er den bedste måde at starte op på? Hvilke erfaringer har i med det? Både gode og dårlige. Og hvad sælger i evt?

- Det er fedt at du vil i gang med ecommerce, men det virker ikke som om du ved hvad du vil sælge? Den bedste måde at starte på som jeg vil anbefale er at hoppe ud i det og virkeligt arbejde for at få en succes ud af det. Dog vil jeg lige sige at du nok burde gøre noget market research først, så du ikke hopper hovedløst ind i et allerede fyldt marked.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)