Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job som tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

På nuværende tidspunkt er jeg på udkig efter arbejde som tekstforfatter. Jeg er meget åben over for mulighederne, da jeg har tænkt mig at arbejde minimum et år. Der er mulighed for et længere samarbejde, men det afhænger af min situation om et års tid, hvor jeg højst sandsynligt vil starte et uddannelsesforløb. Hvad jeg vil læse er endnu uvist og derfor ønsker jeg at udnytte tiden på bedst mulig vis.

Jeg har ingen tidligere erfaringer som tekstforfatter, men jeg har altid klaret mig godt skriftligt. Det gælder både på dansk og engelsk, så skulle der være opgaver der kræver en oversættelse, så er jeg også mand for det. Arbejdsopgaverne kan både være en del af en fast stilling hos jer, men jeg er også åben for freelance opgaver. Skal det være en fast stilling, så skal det helst være i Odense eller med mulighed for at arbejde hjemmefra. Timeløn eller pris pr. ord kan vi tage over mail eller telefon.

Jeg har tidligere arbejdet for EDC i en periode hvor jeg havde diverse praktiske opgaver på kontoret. Derudover har jeg arbejdet hos Harald Nyborg på deres centrallager i et år, samt været værnepligtig i Beredskabsstyrelsen.

Som person er jeg meget pligtopfyldende og yder altid mit bedste. Er du interesseret, er du meget velkommen til at kontakte mig via mail.

Email: jserop@live.dk

Hav en god dag.

Jacob Serop


Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske følgende side er noget for dig:

https://alfabeto.dk/bliv-tekstforfatter 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det :) Det ser ikke dårligt ud!
Tilmeldt 22. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Fodbold Feed Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan evt. se her: https://www.amino.dk/forums/t/297598.aspx#1815603
Det er frivilligt, men giver god erfaring og en anbefaling.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)