Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaffe de første likes til min Facebookside......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har denne Facebookside: https://www.facebook.com/Laantildig

Siden har sit første like til gode...... Derfor er mit spørgsmål - hvordan får jeg gang i denne FB-side på en naturlig måde, altså uden købte likes.

Jeg er ikke typen der ønsker at spamme mine FB-venner med sådanne sider - er der andre måder at komme i gang på end ved at invitere sine venner og dele siden....?

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Nu hvor du udelukker at dele med dit eget netværk, så er der (næsten) kun en ting tilbage: Annoncer.

Få opsat nogle annoncer, som rammer den målgruppe, du gerne vil ud til. Sæt annoncerne op med de korrekte mål, og du vil begynde at få awareness på din side, hvilket kan resultere i likes :-)

Og så en anden ting: Sørg for at der er noget at like. 
Spørg dig selv:

- Hvorfor skal folk like min side?
- Hvad får folk ud af det?
- Giver jeg noget, hvor jeg ikke beder om noget til gengæld?

Ha' en super god aften! 

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
nøglen er sabilitet og et godt produkt.

Hvis du har noget som folk faktisk kan lide, og du stabilt vokser dit inhold, så skal det nok komme.

art

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Naturlig trafik kunne jo være at du trak kunder som besøger din side ind til din facebook side. Det er meget svært at få 'gratis' likes hvis man ikke vil 'spamme' sit netværk.

Ellers kunne du lave en konkurrence på din side hvori du beskriver at de skal tilmelde sig facebook gruppen for at være med om et gavekort på x til et eller andet (Bio billetter er altid godt).

Håber det hjalp!

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)