Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestyrelsesarbejde søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej alle

Jeg søger bestyrelses arbejde. Har ikke tidligere haft bestyrelsesarbejde, men har kompetencer som jeg tænker kan bidrage til en virksomheds udvikling. Jeg arbejder til dagligt som advokatfuldmægtig hos Danske Mediers Arbejdsgiveforening og har derfor ansættelsesret som mit ekspertise område.
For at sige lidt om mig selv, så er jeg bosiddende i København og er 27 år gammel.

Hvis jeg kunne være interessant for din virksomhed og gerne vil have mere af vide om mig, så er du/I velkomne til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Nikolaj

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nikolaj, blot en hilsen fra en, der har flere års erfaring med bestyrelsesarbejde. Jeg tror, at det vil være en god idé at specificere dit bidrag i en evt bestyrelse - det gør du jo ret specifikt med ansættelsesret - men jeg tror ikke, at det er nok. Kunne du knytte lidt flere kompetencer på, vil det være en god idé. Har du særligt kendskab til specifikke brancher bør det også nævnes. Og når du skriver på Amino, så er det nok fordi, at du allerede har grønt lys fra din arbejdsgiver til bestyrelsesarbejde - som jo også kan finde sted indenfor almindelig arbejdstid :) Mange hilsner og held og lykke med det, Mette H. Roussis

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Mange tak for rådet :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)