Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Net butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med nogle andre gået med tanken om at starte en internet butik med babyting og tøj, samt børne tøj..

Men har ingen erfaring på dette område, så hvis nogen kan hjælpe med
-hvordan vi får aftaler hjem på produkter til butiken
-skal man selv importer
-reklame af siden
 
og kan det overhoved gå rundt.. og hvis i har andre input jeg kan bruge til noget vil jeg meget gerne høre det
 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Se hvilke leverandører der er på markedet og hør efter en samarbejdsaftale med disse til videre salg.

Du bliver nok nødt til selv at importere tøjet, så du har det liggende et sted på fysisk varelager. Ellers smider du ekstra arbejdsbyrde hen på leverandøren
 
Reklame af siden kan gøres på flere måder afhængigt af budgettet. Der er naturligvis altid søgemaskinerne hvor sponsorlink og søgemaskineoptimering ville være oplagt for en webshop. Men ellers udnyt netværket til at sprede budskabet ud til andre steder, hvor "børn" kommer. Frisørsaloner, børneudstyr, mm.
 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til.

 
For at starte med, om det kan svare sig, så vil jeg sige, at konkurrencen er hård på det område. Der bliver startet utrolig mange op hele tiden. www.smarteunger.dk har en samling af netbutikker, og som du kan se, så er der rigtig mange.
 
Aftaler får du ved at kontakte leverandørerne af de varer du gerne vil have. Ring til dem, og tag på messe til august i København, der er mange af dem samlet. Du skal være opmærksom på, at mange tøjproducenter kun leverer varer to gange om året, og det tøj du skal have leveret til efteråret skal bestilles nu. Enkelte producenter er lagerførende, og du kan være heldig at få lidt rester, men ellers så skal det forudbestilles.
 
Hvis du vil have udenlanske mærker, så kan der være en dansk grossist, men ellers kan du også selv importere.
 
Google er et godt sted at starte med at reklamere, og så ellers få den tilmeldt alle de steder hvor der er samlinger af links til butikker.
 
Vores netbutik løber ikke rundt endnu, men vi arbejder hårdt på sagen.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)