Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til nystartet webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet en ny webshop med Shopify. Jeg har lavet lidt kampagner og lidt reklame og er så småt begyndt at få lidt besøgende men konverterings raten er meget dårlig.

Hvis der er nogle kloge folk herind der kan komme med lidt hjælp til hvordan jeg for konverteret flere besøgende til salg så vil jeg meget gerne have feedback på det.

På forhånd tak.

Websitehttps://byfogstrup.dk

Hilsen

Camilla

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvor mange besøgende har du haft, og hvor mange har du konverteret til kunder?

2) Hvor kommer dine besøgende fra?

3) Hvor og hvordan har du annonceret?

---

Mulige årsager:

1) Du har meget få produkter i dit sortiment.

2) Vær mere omhyggelig med vigtigt info. Eks. Hvor stor er din runde læderpude?

3) Betalingsmuligheder fremgår ikke af siden.

---

Jeg tænker, nu det er et design produkt, at det kunne være en god ide at starte med at brande dit navn og produkterne via influencers. Det kan f.eks. gøres via https://yohype.com/ 

---

Andet:

Du bør arbejde med title tag ,meta tags m.m., så siden præsenteres bedre og mere sælgende på google og når den deles på de sociale medier.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback Uptimemester.

Først svar på dine spørgsmål:

1) Ca. 700 besøgende per måned kommer der.

2) Ca 50% fra søgemaskiner, ca 25% direkte hits og resten er sociale medier mm.

3) Vi annoncere via google add words

Omkring de få produkter så er læder puder vores primære produkt, det er en vare vi har lagt en masse energi i og som vi har en masse modeller på siden med. Jeg kan godt se det kunne være fint med lidt større sortiment af de andre varer.

Du skal have tak for dit feedback, jeg kigger lige på det og får det indarbejdet, kom endelig med mere hvis du har det.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at implementere Hotjar, så du kan se simulerede videoer af hvordan dine besøgende reelt navigerer rundt på din hjemmeside. Det giver oftest nogle rigtig interessante indsigter. Hotjar kan også en masse andet, eksempelvis en mini-spørgeskemaundersøgelse, så du kan spørge dine kunder om de savner noget på din webshop.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Overordnet set, så er det en rigtig fint design.

Jeg mangler dog nogle essentielle informationer, som gerne skulle være let tilgængelige.

Fragtpriser
Leveringstider
Returret
Kontaktinformationer

Det meste findes på siden, men er ikke lige til at finde.

Overvej at få "Om os" og "Kontakt os" ind i menuen.

Fragtpriser, leveringstider og returret bør være i et fast designelement, så man ikke skal lede efter det.

Udover dette, så kan I med fordel arbejde med billederne på hjemmesiden. Jeg synes I bør få taget nogle billeder med helt hvid baggrund samt billeder, hvor puderne etc. er i brug på en konkret sofa eller lignende.

/Martin Sølberg

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er der nogle sekunddele at hente ifht. hastighedsoptimering. Som tidligere nævnt vil jeg anbefale at få ihvertfald "Om os" ind i hovedmenuen om end ikke også kontakt. Blog er et mere passende navn end artikler, tænker jeg umiddelbart også. Den kan i så overveje at smide hed i footeren i stedet for, så menufokus driver omkring produktkategorier, jeres brand og kundekontakt. Slideren på forsiden er ikke mobilvenlig. Der skal vist ændres noget ifht. stylingen af højde på mobilenheder.

Håber det er brugbart. Det er en fin, ren side! :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit feedback.

Fragtpriser, leveringstider, returret står alt sammen på vores side om handelsbetingelser som er i footer menuen, jeg har ikke haft det i hoved menuen fordi jeg gerne vil have den ikke bliver for rodet og det skal være nemt at se vores produkter der.

Jeg ehar lagt "Om os" i hovedmenuen nu, den stod i footer menuen før, på den side finder man også kontaktinformationerne.

Billederne er ved at blive skiftet, en del af dem har i dag hvis baggrund, resten skiftes hurtigst.

/Camilla

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for dit feedback.

"Om os" er flyttet til hovedmenuen, artikler ændret til Blog og flyttet til footer menuen.

Omkring slideren kan jeg nok ikke gøre så meget da det er et Shopify tema jeg bruger som heg ikke umiddelbart kan ændre,

Fra Esbjerg
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for feedback.

Hotjar ser spændende ud, men jeg vil umiddelbart vurdere at som produktet er prissat kan jeg bruge de penge bedre på andre måder i firmaet.

/Camilla

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla:
Billederne er ved at blive skiftet, en del af dem har i dag hvis baggrund, resten skiftes hurtigst.

Undgå direkte belysning af flash når i tager billederne. På mange af dem er der nogle hårde reflektioner og slagskygger som ikke gør noget godt. Brug en ekstern lyskilde med softbox eller paraply til at opbløde lyset.

Hvordan prissætter i produkterne? Umiddelbart virker det næsten for billigt i forhold til at det er håndlavet i Danmark. 

Denne pude i BoConcpt er f.eks. dyrere end jeres i tilsvarende størrelse

https://www.boconcept.com/da-dk/leather/107019008040.html

https://byfogstrup.dk/collections/puder/products/kvadratiske-puder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)