Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvad er nemmest (og billigst)?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har haft en webshop som var lavet hos Danaweb. Desværre havde jeg ikke tiden til at optimere den, så jeg valgte ikke at forny den 2-årige periode, da aftalen udløb. Egentlig primært fordi jeg syntes, det var lidt friskt at de ville have ret mange penge for at lade en allerede oprettet webshop køre videre. 

Nu er der mere tid og jeg vil gerne (selv) lave en ny webshop - jeg er habil it-bruger, men ønsker ikke at starte helt fra bunden med at kode osv, for det rækker evnerne ikke til 

Jeg søger derfor et sted, hvor jeg får adgang til en skabelon samt support, men selv kan lave det meste. Jeg har med stor fornøjelse brugt Bricksite til almindelige hjemmesider, men de har ikke en shopløsning. 

Hvad er jeres erfaringer? Hvad er godt? Hvad er skidt?

Glæder mig til at høre fra jer

Bedste hilsner

javv

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betalemed ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress + woocommerce kan være en løsning hvor omkostningerne er helt i bund, eftersom du kan lave din webshop gratis. Det er også et system de fleste kan arbejde i. Dog siger min erfaring mig at de fleste får brug for, at tilkøbe premium-plugins for at opnå ekstra features efter noget tid, så forvent ikke at det er 100% gratis.

Shopify er også et godt bud.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

+1 til Shopify

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er i gang med at flytte et par webshops fra Danaweb over på Weebios platform. Din Webshop kører i en gammel version af Prestashop?

selv om du gerne "starte forfra" er der indhold du have med og skifter du Webshop løsning ændrer alle URL adresser sig også. Der er En del ting at holde styr på, men det er vi gode til :)

Du kan starte gratis hos os, og vores templates er gratis.

https://www.weebio.dk/themes/all

Og vores abonnement perfekt opstart er også gratis.

https://www.weebio.dk/priser

Vh. Rene















Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe en kopi af min shop - incl. mine 7 års erfaring, både praktisk og teknisk.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Maardt:

Du kan købe en kopi af min shop - incl. mine 7 års erfaring, både praktisk og teknisk.

Jeg kender ikke OpenCart, men kan man ikke få det samme tema til shoppen som til cms? Ellers vil jeg nok foretrække Wordpress+WooCommerce eller PrestaShop.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med cms? det er en fællesbetegnelse og betyder content management system. Måske mener du cmssimple ? Din egen shop ligner Prestashop ?

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også bruge Magento. Det er lidt tungere at arbejde med end woocommerce, men der er alle de ting som skal være i en webshop.
Jeg kan godt hjælpe dig på vej hvis det skulle være.

Men jeg synes at du skal finde et webhotel hvor der er et stykke software som hedder softaculous. Her kan du nemt installér og afprøve de forskellige platforme

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)