Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tekstforfattervirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :


"Kan du ikke skrive min ansøgning Signe?". "Vil du skrive min salgsannonce til huset. Det ejendomsmægleren skriver er for trist!".

Nu springer jeg ud i det! I mange år har jeg hjulpet venner, bekendte og andet godtfolk med deres tekster til forskellige formål. Det er på tide, at jeg prøver mine skrive kundskaber af i egen virksomhed eller andres.

Jeg er pædagog på et misbrugscenter med adskillige uddannelser bag mig. Det er trygt, lønnen ticker ind hver måned og feriepenge m.m. kommer altid som de skal.

Det er et godt arbejdsliv, men min indre skrive dæmon vil ud!...

Hvordan griber jeg det an? Er det bedst at lave egen virksomhed fra start, eller søge ind hos andre og derigennem opnå erfaring? Eller begge dele?

Jeg glæder mig enormt til at læse jeres input.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe. 

Det gode ved tekstforfatterbranchen er, at du kan starte ud gratis. Du kan fx starte med at arbejde 10 timer ved siden af, hvor du finder dine opgaver som freelancer. Så kan du hygge dig lidt med det, få nogle gode kundeerfaringer, referencer og få finpudset en ny hjemmeside. Og i takt med at efterspørgslen efter dine tekster stiger, kan du lægge flere og flere æg over i tekstkurven og færre i dit nuværende job. Og når du så synes, du nærmer dig en "leve-løn" for dit tekstforfatterforetagende --> så' det fuld smadder.

Sådan ville jeg gribe det an. 

Hvis du kan skrive hurtigt, så du kan opretholde en pæn timeløn, står de første 35 SEO-bureauer allerede klar til at hyre dig. 

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Har jeg måske et arbejde til dig? :) Har du eventuelt en mail-adresse du kan træffes på?

Vh,
Andreas

Tilmeldt 18. Jul 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget gerne. Min e-mail er Anderledes-festtaler@live.dk

Venlig hilsen

Signe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)