Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til valg af CRM + VoIP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Siden launch af startup halvanden måned siden, har vores salg været drevet Close.io CRM, som leverer alt hvad vi har brug for, e-mail tracking, dansk telefonnr. med ubegrænsede opkald, mulighed for at optage opkald og meget mere.

Det har været super godt, men koster $170 pr. måned pr. bruger, hvilket bliver til en del i takt med at vi udvider og ansætter flere sælgere. Det æder en hurtigt en stor del af vores landingsbane, og jeg ville derfor høre om nogle af jer har gode erfaringer med andre lignende, men billigere, CRM systemer? Har fået fortalt at man betaler en del for brand hos Close.io pga. deres founders, Stelis, omdømme - og tænkte derfor det kunne være der var en mere økonomisk fornuftig løsning?

Ser frem til jeres svar.

Mange tak.

Martin

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Hvis du laver kanvas salg kan du bruge mit system - myphoner - til den del og automatisk sende de vundne leads videre til dit CRM. Selve CRM delen kan du skifte ud med f.eks. pipedrive som vidst er en del billigere. Dine kanvas folk behøver ikke licens til dit CRM, så ved at splitte tingene lidt op er der noget at hente på de faste udgifter til licenser.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at I ser på Goldmine CRM som vi bruger. Det er et af de ældste og mest udbyggede systemer til små virksomheder, og et aspekt der gør der helt eminent fantastisk i jeres situation er at licenserne - hvis I hoster på jeres egen server - er consecutive users - betydende at hvis du har 10 licenser så betyder det at du kan have 100, 1000 brugere, men kun ti kan bruge systemet samtidig, og du køber licenser efter hvor mange der skal være på samtidig. 

Goldmine blev lanceret omkring 1990, og har rent faktisk nogle funktioner som jeg ikke kender noget andet system der kan matche. Vi kan eksempelvis sætte kampagner op hvor et Hollandsk kundeemne får sendt vores besked i vores hollandske forhandlers navn, på hollandsk og med forhandlerens grafik, medens en tysk ditto får beskeden på tysk, og alt drevet af hvornår de har skrevet sig op (vores markedsføring er ikke et månedens/ugens kommunikation, men 3 uger efter vi talte om xxx, skal du have besked yyy, hvis vi da ikke har haft anden kommunikation inden da.

Som jeg husker det så svarer licensprisen pr. samtidig bruger til hvad du betaler på 3-4 måneder med den rate du har for en "named user) 

Til outbound marketing har du en meget veludviklet telemarketing script generator, men medmindre du tilføjer en power-dialer (ex papillion) får ikke den autodial funktion som Close.io CRM har standard og som iøvrigt er ulovlig iht markedsføringsloven. GM kræver at du trykker på en dial knap i standard (TAPI) 

Nogle af de ting jeg tidligere har brugt er at telemarketing script kan tilslutte automated process, med conditional text files - hvis du interesserer dig for produkt 2 og 5, så skrives opfølgningsmailen med de tekststykker som beskriver det, medens en der er interesseret i 3 og 4 får en helt anden mail. 

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale ProffCRM.dk
Det er også en del billigere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)