Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Google Shopping

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har nu fået opast min Google Shopping kampagne, og kan fint finde alle mine plakater under fx:

Gin Plakat, Whiskey plakat, plakat mars, plakat elefant osv. osv.

Men på de helt store keywords fx "Plakater" er jeg overhovedet ikke at finde. Ikke engang på de bagerste sider.

Jeg har sat mine produkter op på samme måde som alle de resultater, der figurerer som de første. "produktnavn" - Plakat" samt en beskrivelse, der indeholder keywords.

Hvordan griber man det an - kan man påvirke det på nogen måde?

Jeg har sat budgettet relativt højt - men jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad de andre har sat deres til.

Mvh.

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Google plejer at rangere efter relevans, så hvis google ikke finder dig relevant nok bliver du ikke vist. Det kan være en udfordring for nystartede shops, hvor google ikke har nok trafik at basere sine algoritmer på.
Med lidt held kan det løses med optimering af dine tekster (SEO) samt mere tid og flere besøgende så google kan finde ud af du er relevant :)

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. :)

Ja, det lyder egentlig fornuftigt nok - og ja, det giver da lidt udfordringer for nye webshops. Så må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)