Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp...deadline overskrevet

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forfatter,

Jeg forstår godt, at I gerne vil ud af aftalen, men når vi taler b2b aftaler, så er man ikke beskyttet som forbruger og bare kan hæve aftalen og kan kræve penge tilbage.

Firmaet har vel også lavet et stykke arbejde, som de bør få betaling for? At tidsfrister så er overskredet er træls og irriterende, men ligefrem at man slet ikke får nogen penge for sit arbejde, fordi modparten fortryder, er vel heller ikke fair.

Du skal ikke regne med at få noget retur. Det har man ikke krav på og hvis du mener at have krav på det, så må du nok anlægge sag. Man har krav på at få det, som man har betalt for (hvis du kan godtgøre hvad du har betalt for - typisk en meget detaljeret kravspecifikation og nogle tydelige milepæle, hvor betalingerne normalt også skulle falde)

Jeg forstår ikke, hvorfor I har fortrudt hjemmesiden, da den vel er en del af jeres virksomhed? Er det fordi I har mødt nogle andre, der vil lave den for jer og så ikke vil give den oprindelige virksomhed muligheden for at lave den færdig?

Tilmeldt 30. Nov 17
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Vi lavede en aftale med dem og vi har nu afsluttet samarbejdet.

Nej, vi havde ikke mødt andre. Opgaven var for stor for dem og derfor var der mange ting som de ikke kunne få lavet. Vi havde forklaret opgaven meget detaljeret, men desværre var den bare for stor. Der var hele tiden fejl og mangler + de havde overskredet 2 deadlines. Derfor ville vi afsluttet vores samarbejde og finde et andet firma som bedre kan klarer opgaven. Vi kigger så efter et firma nu og er i kontakt med nogle stykker. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)